به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر ناپولی قرار گرفت و با نتیجه 1-4 مقابل این تیم شکست خورد. 
شاگردان یورگن کلوپ از ابتدای فصل جدید تا به حال نتوانسته‌اند درخشش گذشته را تکرار کنند و در حالی که در لیگ برتر انگلیس نیز با مشکلاتی مواجه شده‌اند اما امیدوار بودند که با پیروزی برابر ناپولی نشان دهند که هنوز توانایی درخشش در اروپا و در مسابقات بزرگ را دارند، اتفاقی که رخ نداد تا فشارها روی آنها بیش از پیش افزایش پیدا کند. 
رابی فاولر، مهاجم سابق لیورپول، پس از پایان این بازی به بی تی اسپورت گفت:« چیزی که باید بگویم این است که شما نمی‌توانستید انگیزه این تیم در چند سال اخیر را زیر سوال ببرید اما پس از بازی امشب می‌توانید چنین کاری را انجام دهید. ما می‌دانیم که ناپولی تیم خوبی است و آنها امشب عالی بودند اما لیورپول بسیار ضعیف بود.»
او با انتقاد از عملکرد دفاعی این تیم اظهار داشت:« جو گومز امشب خوب بازی کرد اما به بی‌انگیزگی ترنت الکساندر آرنولد نگاه کند. او از نظر دفاعی می‌تواند از تیم کنار گذاشته شود چون دیگر اشتیاقی که برای پیشروی داشت را ندارد. لیورپول از نظر دفاعی به شکل شوکه کننده‌ای بد بود.»


ریو فردیناند نیز از نمایش ضعیف لیورپول انتقاد کرد و گفت:« لیورپول 45 دقیقه شرم‌آور، خصوصا از نظر دفاعی را به نمایش گذاشت. چیزی که به عنوان سرمربی یا بازیکن نمی‌توانید بپذیرید، عدم تلاش و بی‌انگیزگی است. وقتی بازیکنان نمی‌دوند با تمایلی برای بازگشت ندارد.»
این ستاره سابق یونایتد با اشاره به روند نه چندان خوب این تیم در فصل جدید اضافه کرد:« لیورپول شرمنده شد و جریمه اشتباهاتش را پرداخت. این نتیجه قابل پیش‌بینی بود. آنها هیچ تمایل، عزم راسخ و انگیزه‌ای در این بازی نشان ندادند.»
جیمی کاراگر نیز پس از پایان بازی به CBS گفت:« مشکل اصلا بازی امشب نیست. این بازی را فراموش کنید. نگرانی اصلی من این است که آیا این روند قرار است در کل فصل ادامه پیدا کند؟ آیا این پایان یک چرخه است؟ عملکرد لیورپول در پنجره نقل و انتقالاتی کاملا اشتباه بود. آنها از نظر فیزیکی به شدت افت کرده‌اند و فاصله زیادی با نمایشی دارند که در طول پنج یا شش سال گذشته ارائه کردند.»
او با انتقاد از عملکرد بازیکنان این تیم اظهار داشت:« این شرم‌آور است، واقعا شرم‌آور است. اگر آنها به همین سبک بازی ادامه دهند، در لیگ برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای فصل آینده با مشکل بزرگی روبرو خواهند شد چون این سبک فوتبال خودکشی است.»