مهاجم فرانسوی سابق بارسلونا از بازگشت به اتلتیکو مادرید خوشحال است

آنتوان گریزمان این روزها به تعویضی طلایی دیگو سیمئونه تبدیل شده است؛ او شب گذشته هم از دقیقه 61 مقابل پورتو وارد میدان شد و در نهایت در دقیقه '11+90 گل برتری تیمش را به ثمر رساند.

طرفداری | به نقل از وب سایت رسمی یوفا، ستاره فرانسوی که طی 5 بازی فصل 3 گل به ثمر رسانده در پایان بازی پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن میدان، گفت:

خیلی لذت بخش بود. از زمانی که به اتلتیکو برگشته ام، گفته بودم که تمام توانم را به کار خواهم گرفت. به ثمر رساندن گل برتری همیشه فوق العاده است اما من روی سه امتیاز تمرکز می کنم و باید پیش برویم. باید پیشرفت کنیم، و در تمرینات روی این مسائل کار می کنیم. شاید کمی فاقد اعتماد به نفس هستیم تا قدم جلو بگذاریم و مهاجمان خود را پیدا کنیم اما تازه 5 بازی از فصل گذشته و بهتر خواهیم شد.

ما بازیکنان زیادی را در تلاش برای کسب پیروزی به میدان آوردیم و در پایان این مسابقه هم شبیه بازی فصل گذشته مقابل پورتو شد. پایان دیوانه واری داشت اما مهم ترین مسئله این است که سه امتیاز را کسب کردیم. برای ما قرار گرفتن در جریان بازی و خلق موقعیت سخت بود. سرعت بازی کند بود و ما باید کمی سرعت و شدت به آن اضافه می کردیم و در نهایت طی ثانیه های پایانی موفق به انجام این کار شدیم.

نقش تعویضی

همین است که هست. دست من نیست. فقط خدا را شکر می کنم که اینجا هستم. خانواده ام خوشحال هستند، و مسلماً من هم بیشتر می خواهم، اما در دقایقی که به دست می آورم هم تمام تلاشم را خواهم کرد. خیلی اینجا خوشحالم. تنها کاری که می خواهم انجام دهم بازی در اینجا و ارائه تمام توانم برای باشگاه، سرمربی و هواداران است.