فابیو کاناوارو به انتقاد از مدافعان مرکزی لیورپول پرداخت گفت آنها باید قادر به مهار توپ های ساده باشند. 

لیورپول شب گذشته در ناپل عملکرد ضعیفی داشت و در نهایت 4-1 مغلوب شاگردان لوچانو اسپالتی شد. ناپولی مسلط به بازی بود و می توانست گل های بیشتری به ثمر برساند. 

فابیو کاناوارو و کلارنس سیدورف کارشناسان شبکه آمازون پرایم ایتالیا بودند و از عملکرد تیم کلوپ متعجب بودند. کاناوارو در مورد گل دوم ناپولی گفت:

همه بازیکنان لیورپول فقط به توپ چشم دوخته بودند و یک حرکت ترکیبی یک و دوی ساده برای گلزنی ناپولی کافی بود. مطمئنا آن گل ضربه سختی به لیورپول زد. بازیکنان در موقعیت خودشان نبودند و بنابراین گل دوم را دریافت کردند. در مورد گل چهارم، مهار و پیشگیری از آن توپ واقعا ساده بود. دو مدافع مرکزی لیورپول در این سطح باید در چنین موقعیت هایی قادر به دفاع باشند. آنها از نظر ذهنی کُند بودند. به گل هایی که دریافت کردند، نگاه کنید. گومز یک بازیکن بین المللی است اما 2 بار توپ را در زمین خودی لو داد. ناپولی شروع قدرتمندی داشت و دو پنالتی داشت. لیورپول کاملا گیج و مبهوت به نظر می رسید. 

کلارنس سیدورف هم با تایید صحبت های کاناوارو گفت:

تیمی مانند لیورپول به بازی مقابل تیم های قدرتمند عادت دارد اما رویکرد آنها مقابل ناپولی فاجعه بود. اشتباه طبیعی است اما آنها از نظر ذهنی بیش از اندازه کُند بودند.