به گزارش "ورزش سه"، کادر فنی و هواداران میلان که امیدوار بودند در روزهای حساسی که در هفته‌های آینده در پیش دارند با مصدومیت شدید بازیکنان‌شان مواجه نشوند امروز با خبری تلخ مواجه شدند؛ الساندرو فلورنزی، مدافع ایتالیایی که امسال تابستان از رم به روسونری پیوست تحت عمل جراحی قرار گرفت و تا پنج ماه دیگر نمی‌تواند در خدمت تیم باشد. او فصل گذشته را به صورت قرضی در میلان بازی می‌کرد. 

باشگاه میلان اعلام کرد فلورنزی که 9 روز پیش در دیدار میلان و ساسولو آسیب دید و زمین مسابقه را ترک کرد از ناحیه تاندون زانو تحت عمل جراحی قرار گرفت. این جراحی امروز بعد از ظهر در کلینیکی در کشور فنلاند انجام شد.

در ایتالیا گفته می‌شود یکی از دلایلی که میلان در آخرین روز بازار نقل و انتقالات سرجینیو دِست، مدافع آمریکایی بارسلونا را به خدمت گرفت این بود که از غیبت طولانی‌ مدت فلورنزی نگران بود و قصد داشت برای او جانشینی در اختیار داشته باشد. دِست به صورت قرضی و با بند خرید از بارسا به میلان پیوست.

توییتر باشگاه میلان هم امروز پیامی خطاب به فلورنزی منتشر کرد و نوشت:" تا آخر مسیر با تو هستیم فلورنزی! امیدواریم خیلی سریع بهبود پیدا کنی".