به گزارش "ورزش سه"، بیژن طاهری سرپرست استقلال مهمان تلفنی برنامه ورزش و مردم بود. وی درباره شرایط استقلال گفت: همانطور که اطلاع دارید، اوایل لیگ است و مقداری ناهماهنگی در تمام خطوط تیم وجود دارد ولی حتما این نواقص به زودی رفع می شود. اما آن چیزی که خیلی مهم است، مسئله داوری است از هفته اول با آن دست به گریبان هستیم. با اینکه قبول داریم اشتباه جزئی از داوری است، سکوت کردیم. اما این اشتباهات داوری در بازی با پیکان به اوج خود رسید.

سرپرست استقلال در پاسخ به این سوال که آبی پوشان بد بازی نمی کنند اما بدشانسی و داوری باعث این نتایج شده، گفت: دیگر آن زمان که نتیجه یک بازی چهار بر صفر یا پنج بر یک می‌شد، گذشت. همه بازی‌ها به هم نزدیک است و همه تیم‌ها به خوبی آنالیز می‌شوند. یک گل می‌تواند نتیجه یک بازی را عوض کند. در بازی با پیکان، کمک‌داور در زاویه خوبی قرار داشت و اگر فیلم را ببینید، او طبق قانون به وسط زمین می رود تا اعلام گل کند اما موعود بنیادی‌فر در زاویه‌ای هست که نمی‌توانست درست صحنه را ببیند آن گل را شخصا خطا اعلام کرد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: ای کاش بنیادی‌فر با کمک‌داور مشورت می‌کرد و با هم صحبت می‌کردند، عیبی نداشت. همچنین کم‌تجربه‌ترین داور می‌توانست صحنه پنالتی را تشخیص بدهد. امیدوارم دیگر این اشتباهات تکرار نشده و حق هواداران ما ضایع نشود. هواداران ما به امید برد به استادیوم می‌آیند تا خوشحال به خانه‌هایشان بازگردند.نمی‌گوییم ما را برنده کرده و کمک کنند گل بزنیم، استقلال این توانایی را دارد اما گل‌ها را بیهوده مردود اعلام نکنند در خیلی از بازی‌ها نتایج با یک گل اختلاف رقم می‌خورد و دیگر نمی‌توان در یک بازی 4، 5 گل زد.

سرپرست تیم استقلال در خصوص تفاوت این تیم با سال گذشته که هدایت آن را فرهاد مجیدی برعهده داشت، گفت: تیم ما از سال گذشته قوی‌تر است. سال گذشته از هفته سوم به بعد پنج تساوی پشت سر هم داشتیم اما سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شدیم. این اتفاقات در فوتبال طبیعی است، لیگ ادامه دارد و به هواداران قول می‌دهیم روز به روز بهتر می‌شویم.

او ادامه داد: از همین جا به آنها قول می‌دهم که خیال‌شان راحت باشد و مدعی اصلی قهرمانی خواهیم بود اما امیدوارم که داوران هم با تمرکز بیشتری وارد مسابقه شوند. ما و هوادارانمان دشمن کسی نیستیم و داوران نباید غرض‌ورزی و کینه‌توزی وارد زمین شوند که از دقیقه یک هوادار را تحری کنند و خیلی ساده قضاوت کنند. به هواداران قول می‌دهیم از این هفته استقلال متفاوتی را ببینند و امیدوارم فردا سه امتیاز بازی با نساجی مازندران را کسب کنیم.

مدیر تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه با وجود حضور بانوان در ورزشگاه‌ها اعتراضاتی نسبت به قیمت 100 هزار تومانی برای بلیت جایگاه بانوان مطرح شده و آیا در مورد این موضوع باید تصمیم جمعی گرفته شود و یا هر باشگاه می‌تواند قیمت مدنظر خود را اعلام کند، گفت: 100درصد همین طور است این موضوع مربوط به مدیریت باشگاه است و در سطح کلان تصمیم‌گیری می‌شود. فکر می‌کنم 100 هزار تومان قیمت عادلانه‌ای برای بلیت بانوان باشد.