درخواست اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال برای اعزام ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا به تهران بی ارتباط به شیطنت‌های اخیر فدراسیون نیست!

محرومیت غیرقانونی مهرداد سراجی و تلاش شهاب عزیزی خادم برای وارد کردن دو نایب‌ رییس غیرقانونی فدراسیون به جلسه هیات رییسه باعث شده اعضای هیات رییسه از دبیرکل فدراسیون بخواهند جلسه روز پنجشنبه با حضور ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شود.

به گزارش طرفداری، شهاب عزیزی خادم سعی دارد خلاف اساسنامه فدراسیون فوتبال حمیدرضا مهرعلی و حیدر بهاروند را هم در رای گیری لحاظ کند تا شاید تعداد مخالفان او که گفته می‌شود ۷ نفر از ۹ عضو قانونی هیات رییسه هستند، کاهش پیدا کند و به حد نصاب نرسد. در واکنش به این اقدام اعضای هیات رییسه قصد دارند جلسه را با حضور نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار کنند. آنها در حال رایزنی هستند تا با حضور ناظر بین المللی جلوی بی قانونی در جلسه پنجشنبه گرفته شود. همچنین از مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر می رسد نماینده این تشکیلات به حکم غیر قانونی کمیته اخلاق درباره مهرداد سراجی ورود می‌کند و این رای را باطل خواهد کرد..

محمد زارعی خبرنگار ورزشی همشهری در همین خصوص در توییتر نوشت:

با توجه به اقدام کاملا غیر قانونی کمیته اخلاق (که البته فعالیت خودش غیرقانونی است) در محروم کردن سراجی عضو ارشد هیات رییسه فدراسیون فوتبال، این احتمال وجوددارد AFC به آن ورود کند.

عزیزی خادم در تلاش است مهرعلی و بهاروند نواب اول و دوم غیر قانونی خود را برای جلسه روز پنچشنبه هیات رییسه دعوت کند که با مخالفت شدید اعضای قانونی هیات رییسه مواجه شده و آنها مصمم هستند در صورت این اتفاق در جلسه عزل شرکت نکنند. یکی از دلایل دعوت از نماینده AFC همین مساله است.