به گزارش "ورزش سه"، رضا پرکاس، سرمربی صنعت نفت آبادان  پیش از بازی با تراکتور در کنفرانس خبری گفت: بازی از نظر امتیاز برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت است. ما با توجه به روند بازی هایی که در این پنج هفته اخیر داشتیم و نتایجی که گرفتیم امیدواریم با آنالیزی که از تیم  تراکتور داشتیم نکاتی را که گوشزد کردیم بازیکنان هم بتوانند پتانسیل کیفی خودشان را در زمین به نحو احسن انجام بدهند و ما بتوانیم با امتیاز خوب از تبریز به شهر آبادان برگردیم که باعث خوشحالی هواداران و دوستداران صنعت نفت بشود و موقعیت خودمان را در جدول بهتر کنیم و بتوانیم با آرامش خاطر به استقبال تعطیلات برویم.
وی ادامه داد: امیدوارم بعد از چند روز تعطیلی بتوانیم تمرینات مناسبی را داشته باشیم تا بعد از اردو تیم ملی بتوانیم با قدرت استارت بزنیم و به خوبی به کارمان تا نیم فصل که قبل از جام جهانی است ادامه بدهیم.
سرمربی صنعت نفت در خصوص شرایط حریف شان یعنی تراکتور عنوان کرد: ما بازی هایشان را دیده ایم و می دانیم که نقاط ضعف و قوت آن ها کجا است. می‌دانیم که طرفداران تراکتور مشتاق هستند که تیم‌شان با قدرت ظاهر شود و قطعاً فردا می آیند و مثل هواداران آبادانی تیمشان را تشویق خواهند کرد. به هر جهت هوادار پشتوانه هر تیمی است. ما می دانیم بازی با حضور تماشاگران بسیار جذاب تر خواهد شد همانطور که ما میدانیم در آبادان و در حضور هواداران به همین شکل است و امیدوارم بازی فردا یک بازی زیبا شود. هر کس در روند بازی کمتر اشتباه کند و از موقعیت هایش حداکثر استفاده را بکند می تواند بهترین نتیجه را بگیرد.
پرکاس یادآور شد:  برای تیم داوری هم آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم روز بسیار خوبی را داشته باشند و در روند بازی بتوانند بهترین قضاوت را بکنند و این قدرت تیم‌ها باشد که می تواند نتایج را رقم بزند بنابراین ما خودمان را آماده می‌کنیم که یک بازی حساب شده،خوب، زیبا، با کیفیت و رونده ای را در پیش داشته باشیم‌.