به نظر می‌رسد اظهار نظر ترور سینکله در مورد فوت ملکه بریتانیا، برای او تبعات زیادی را در بر داشته است

ملکه الیزابت دوم در 96 سالگی درگذشت تا هفتاد سال سلطنت او بر بریتانیا به پایان برسد. در پی این واقعه رویداد‌های ورزشی بریتانیا لغو شدند و بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر نیز به تعویق افتادند. بسیاری از باشگاه‌های بریتانیایی به نشانه احترام، لوگو خود در شبکه‌های اجتماعی را به رنگ سیاه درآوردند. با این حال برخی رویکردی متفاوت از بقیه را نسبت به فوت ملکه در پیش گرفتند.

  • بیش‌تر بخوانید: سیاه و سفیدن شدن لوگوی همه باشگاه های بریتانیایی به احترام ملکه فقید به جز سلتیک

طرفداری | به نقل از دیلی میل، ترور سینکله که سابقه بازی در تیم‌های وست هم  و منچسترسیتی را در کارنامه خود دارد، با توئیت خود در مورد فوت ملکه در روز‌های اخیر بسیار حاشیه ساز شده و واکنش‌های تندی را از سوی رسانه‌ها و مردم انگلیس دریافت کرده است. این ملی پوش سابق تیم ملی انگلیس در حساب توئیتری خود نوشت:

نژاد پرستی دهه 60 در انگلیس غیر قانونی شد، با این حال از آن زمان اجازه داده شد که رشد کند. پس چرا قهوه‌ای و سیاه پوستان باید (برای ملکه) سوگواری کنند!

سینکله که به عنوان کارشناس در تاک اسپورت فعالیت می‌کند، پس از این اظهار نظرش، بسیاری ضمن اینکه به شدت به آن واکنش نشان دادند، خواستار اخراج شدنش شدند. تاک اسپورت نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد:

ترور سینکله تا زمانی که ما در حال انجام تحقیقات در مورد شرایط و زمان انتشار توئیت او هستیم، روی آنتن نخواهد رفت. در حالی که ما به ترور سینکله برای بیان نظر شخصی‌اش در توئیتر احترام می‌گذاریم، اما تاک اسپورت این توئیت را تایید نمی‌کند. 

ترور سینکله نیز پس از مدتی حساب توئیتری خود را از دسترس خارج کرد، اما روز گذشته با یک توئیت دیگر به خاطر اظهار نظر قبلی خود، عذرخواهی کرد. 
 

در زمانی که خانواده سلطنتی و بسیاری در سرار جهان سوگوار ملکه بودند، توئیت روز گذشته من زمان بندی درستی نداشت. من بابت توهین به عزاداران ملکه، عذرخواهی می‌کنم