به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن ششمین تساوی خود را هم مقابل مس کرمان ثبت کرد. وی در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: مس کرمان سه بازی پشت هم را شکست خورده بود و از طرف هواداران تحت فشار بود. بازی بیشتر فیزیکی بود و موقعیت زیادی ایجاد نکردیم. دو موقعیت خوب در نیمه اول داشتیم و نیمه دوم زیاد جذاب نبود و توانستیم یک امتیاز بگیریم.

او در مورد درگیری های بازی ادامه داد: هر دو تیم برد می خواستند. فوتبال است و زد و خورد در آن وجود دارد. بچه ها کمی عصبی بودند و نباید این اتفاقات رخ می‌داد اما در فوتبال طبیعی است.

وی که با بازیکن خودی یعنی حبیب فرعباسی برخورد داشت، گفت: توپ آمده بود و سعی کردم نگذارم توپ رد شود. حبیب هم به هوای من ایستاد  و  من هم ریسک کردم و نخواستم توپ را دفع کنم و برخورد کردیم ولی چیز خاصی نبود.

این بازیکن در مورد کسب شمشین تساوی گفت: نباختن خودش به تیم شخصیت می دهد. ما گل نخوردیم ولی به بردن هم نیاز داریم. باید از تک موقعیت‌ها استفاده کنیم و بازی را ببریم. روند بردن شروع می‌شود. مقابل تراکتور در دقیقه ۹۷ گل خوردیم و بازی با ملوان هم نباید مساوی می‌شد.

قریشی در پایان در مورد مصدومیت باقرپسند، اکوان و ابراهیم زاده افزود: همه این بازیکنان تاثیر گذار هستند و اگر بودند کمک می کردند. سعید که متاسفانه فصل را از دست داد ولی ابراهیم زاده و اکوان به زودی می رسند.