به گزارش "ورزش سه"، در هفته ششم لیگ برتر هشت بازی در یک روز برگزار شد که یکی از بازی‌های مهیج و پر گل این هفته در شهرستان رفسنجان رقم خورد.

شاید پیش از شروع این مسابقه هم پیش‌بینی می‌شد که قرار نیست امتیازات تقسیم شود و این بازی برنده دارد چرا که تیم‌محمد ربیعی ۵ هفته مساوی کرده بود و هوادار نیز در اندیشه جبران باخت پرگل به پرسپولیس بود.

در این بازی موقعیت‌های زیادی به روی دروازه‌ها خلق شد و در نهایت مهدی حسینی گل اول بازی را زد و در شرایطی که هوادار برای جبران گل خورده سراپا حمله شده روی ضدحمله گل دوم را دریافت کرد. یکی از این گل‌های خورده توسط پورقاز جبران شد تا مس رفسنجان لحظات پر استرسی را برای کسب پیروزی پشت سر بگذارد.

در نهایت این ربیعی بود که باز هم مقابل ساکت الهامی پیروز شد و بازی دو بر یک به سود مس رفسنجان به پایان رسید. تقابل این دو سرمربی چند ماه قبل در بازی مس و نساجی در کرج رخ داده بود که مس رفسنجان در ده دقیقه پایانی دو گل زد و پیروز شد.

ساکت الهامی پس از دو شکست پیاپی مقابل دو تیم مدعی پرسپولیس و مس رفسنجان حالا کار بسیار سختی در پیش دارد. آنها در هفته هفتم میزبان سپاهان هستند و زردپوشان اصفهانی نیز پس از چهار هفته ناکامی در کسب پیروزی با شرایط ویژه‌ای به تهران می‌آیند.