یورگن کلوپ اعلام کرد رابرتسون و کورتیس جونز در بازی فردا غایب خواهند بود اما کاروالیو در دسترس است.

طرفداری | یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در کنفرانس خبری پیش از تقابل این تیم با آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا حاضر شد و در مورد درگذشت ملکه الیزابت دوم و لغو بازی ها، تقابل با آژاکس، شکست مقابل ناپولی و... صحبت کرد. یورگن کلوپ در این کنفرانس خبری در مورد تعویق بازی مقابل وولورهمپتون گفت:

در هر صورت این بازی سختی خواهد بود اما بله دوست داشتیم بازی برگزار شود. اما به دلایلی که همه می دانیم، این اتفاق رخ نداد و به آن احترام می گذاریم. سعی کردیم از این فرصت برای آنالیز و تمرین استفاده کنیم که پس از بازی مقابل ناپولی، چنین کاری منطقی است.

جلسه با بازیکنان؟

با بازیکنان جلسه ای داشتیم. بارها بازی مقابل ناپولی را تماشا کردم و اشتباهات وحشتناکی داشتیم. بازیکنان نیز از این مسئله آگاه هستند. این بدترین بازی ما از زمان حضور من در لیورپول بود. چندین بازی بد داشتیم، مانند بازی مقابل استون ویلا در خارج از خانه اما همیشه نکات مثبتی نیز از سوی ما وجود دارد. در بازی مقابل ناپولی، هیچ چیز مثبتی نداشتیم. باید متوجه شویم که چرا.

شکست مقابل ناپولی؟

حتی در بازی هایی مانند بازی مقابل استون ویلا ما نشانه های مثبتی از خود بروز دادیم اما در این بازی هیچ چیز مثبتی نداشتیم. شما تمام مشکلات انفرادی را به عنوان یک تیم حل می کنید و این اولین کاری است که باید انجام دهیم. من فقط حدود ده کلمه از چیزهایی که پس از شکست مقابل ناپولی در مورد ما گفته شد را خواندم اما اکثر آن ها احتمالاً عادلانه بودند. بازی را دوباره تماشا کردم و اگر من بودم، سوال های زیادی داشتم که از مربی و بازیکنان بپرسم.

حس و حال بازیکنان؟

بعد از بازی قطعاً حس خوبی نداشتیم اما الان این طور نیست. اگر چیزهای به خصوصی را تضمین شده بدانید، این یک اشتباه است. باید همه دوباره درک کنیم که همه چیز با دفاع کردن از توپ آغاز می شود. باید دوباره در چالشی پیروز شویم. این شروع همه چیز است. باید واکنشی نشان دهیم و این را می دانیم. این به معنای آن نیست که مقابل آژاکس نتیجه می گیریم. آن ها تغییرات زیادی داشته اند اما کارشان را خوب انجام داده اند. شرایط گروه زیاد کمک حال ما نیست اما این یک بازی خانگی در لیگ قهرمانان است. مطمئن می شویم بازی متفاوتی نسبت به تقابل با ناپولی انجام دهیم.

شرایط نبی کیتا؟

انتظار این را دارم که در بازی های ملی حضور نداشته باشد. مصدومیت رابرتسون؟ او حداقل تا بعد از بازی های ملی ماه سپتامبر از میادین دور خواهد بود. کورتیس جونز نیز در دسترس نیست اما فابیو کاروالیو تمرین می کند.

یک دقیقه سکوت به احترام ملکه؟

بله فکر می کنم کار درستی است اما فکر نمی کنم مردم ما به توصیه من برای نشان دادن احترام نیازی داشته باشند. چیزی که مرا سورپرایز کرد، بازی سال گذشته ما مقابل منچستریونایتد و جو ناراحت و غمگین به دلیل شرایط خانوادگی کریستیانو رونالدو بود.

درگذشت ملکه الیزابت دوم؟

من 55 ساله هستم و او تنها ملکه انگلیس است که تا به حال شناخته ام. او را از نزدیک نمی شناختم اما او مهربان و خونگرم بود. مردم با او احساس نزدیکی بسیاری دارند و به غم آن ها احترام زیادی می گذارم. فردا شب با سکوتم احترام خود را نشان خواهم داد.