سیمونه اینزاگی گفت تیمش مسابقه مهمی برابر ویکتوریا پلژن دارد. 

سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر می گوید ویکتوریا پلژن در ضد حملات تیم خطرناکی است. 

طرفداری | به نقل از اف سی اینتر نیوز، سیمونه اینزاگی در کنفرانس خبری قبل از دیدار مقابل ویکتوریا پلژن پاسخگوی خبرنگاران بود:

بی شک بازی مهمی است. ما می دانیم که در سخت ترین گروه لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته ایم اما می خواهیم رقابت کنیم. ما در هفته اول تلاش خود را کردیم اما بایرن بهتر از ما بود. می دانیم بازی فردا که قبل از دو چالش متوالی ما مقابل بارسلونا برگزار می شود، مشکلاتی به همراه خواهد داشت، اما می خواهیم بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم. تعیین کننده بودن مسابقه فردا؟ از آنجایی که هنوز در ابتدای مرحله گروهی هستیم احتمالاً نه، اما ما اهمیت بازی فردا و اینکه برای صعود به مرحله حذفی به کسب حداقل 10 امتیاز نیاز داریم را می دانیم. سال گذشته در جمع آوری این مقدار امتیاز خوب بودیم و می دانیم که گروه فصل جاری دشوار تر است. فردا می‌خواهیم اولین برد خود را کسب کنیم تا رتبه خود در گروه را بهتر کنیم.

فیکس شدن اونانا یا هندانوویچ؟ من تصمیم خود را گرفته ام اما در حال حاضر نمی‌خواهم آن را بگویم. بازیکنان نیز هنوز نمی‌دانند زیرا ما فقط یک جلسه تمرین داشتیم. امروز صبح ویدئو ها را به بازیکنان نشان دادیم و خیلی در زمین تمرین نکردیم. فردا صبح ما جلسه فنی خواهیم داشت و بازیکنان اول از همه از ترکیب مطلع خواهند شد. 

نقاط قوت و ضعف ویکتوریا؟ پلژن از نظر بدنی تیمی قدرتمند است و دو بازی آنها مقابل قره باغ و بارسلونا را آنالیز کردیم. آنها در این ورزشگاه توانستند به مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کنند و بازیکنان مهمی مانند چوری و سیکورا را در فاز هجومی دارند. این تیم با داشتن بازیکنانی سریع، در بازی با بارسلونا نشان داد در ضد حملات خطرناک است. شباهت بازی فردا به دیدار اسلاویاپراگ-اینتر؟ من در آن زمان سرمربی لاتزیو بودم. به یاد دارم که اینتر در جمهوری چک پیروزی خوبی کسب کرد اما هر مسابقه داستان خودش را دارد.