اشکرینیار می گوید اینتر باید مراقب ویکتوریا پلژن باشد. 

میلان اشکرینیار، مدافع اسلواک که تنها تا تابستان 2023 با اینتر قرارداد دارد، حاضر نشد در مورد آینده خود صحبت کند. 

طرفداری | به نقل از اف سی اینتر نیوز، میلان اشکرینیار که به همراه سیمونه اینزاگی در کنفرانس خبری قبل از دیدار اینتر مقابل ویکتوریا پلژن حاضر شده بود، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

  • این تابستان شایعات زیادی به گوش رسید اما حرفی از تو نشنیدیم. اوضاع چگونه به پایان رسید و چه اتفاقی ممکن است تا ژانویه رخ دهد؟

همانطور که گفتید من تا به حال صحبتی نکرده ام و ترجیح می دهم اوضاع همینگونه باشد. ما به اینجا آمدیم تا این بازی را انجام دهیم و نمی خواهم در مورد آینده و قراردادم صحبت کنم زیرا زمان و مکان مناسبی برای صحبت در مورد این موضوعات نیست. اگر خبری شود آن را از من می شنوید و نه از هیچ کس دیگری.

  • با توجه به ملیت تو، آیا فردا شخص خاصی به دیدنت می آید؟

مطمئناً بازی خاصی خواهد بود، اسلواکی به پلژن نزدیکتر از ایتالیا است و اقوام و دوستانم به دیدن من خواهند آمد. خیلی از بازیکنانی که به دلیل حضور در تیم ملی اسلواکی آنها را می شناسم در پلژن بازی می کنند، بنابراین فردا برای من روزی خاص خواهد بود.

  • ویکتوریا پلژن را چگونه می بینی؟ به نظرت بزرگترین خطر بازی فردا چیست؟

ما مطمئناً دیدیم که ویکتوریا با مربی اش چگونه پیشرفت کرده است. آنها از نظر بدنی قوی و تیمی سریع در ضدحمله هستند و باید مراقب باشیم.

  • حال و هوای تیم بعد از شکست های اخیر؟

شروع دوباره کار بعد از دو شکست مقابل میلان و بایرن مونیخ آسان نبود اما ما در رختکن صحبت کردیم، اتفاقات رخ داده را تجزیه و تحلیل کردیم که این به ما کمک کرد تا شنبه مقابل تورینو پیروز شویم.

  • از اینکه پلژن را در قرعه کشی به عنوان همگروه اینتر دیدی خوشحال شدی؟ چطور برای فردا آماده شده ای؟

من شخصا خوشحال شدم، همانطور که گفتم به دلیل نزدیک بودن اینجا به اسلواکی، اقوام و دوستان من خواهند آمد. ما دو سال پیش اسلاویا پراگ را در گروه خود داشتیم و می دانیم مسابقه فردا نیز سخت خواهد بود.