آنتونیو رودیگر همراه با آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با لایپزیش حاضر شد.

رئال مادرید چهارشنبه شب از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان، میزبان لایپزیش آلمان خواهد بود که به تازگی مارکور روزه را به عنوان سرمربی جدید خود استخدام کرده است.

طرفداری | به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی این تیم که در غیاب ادر میلیتائو برای دومین بازی پیاپی در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی حاضر شد:

بازی در لیگ قهرمانان اروپا و در سانتیاگو برنابئو برای من یک افتخار است. البته که کمی استرس دارم. برنابئو مکان فوق العاده ای است و جو وحشتناکی دارد. عاشق بازی مقابل هوادارانمان هستم. بدیهی است که دوست دارم در حملات شرکت کرده و گلزنی کنم. سعی می کنم گل های زیادی به ثمر برسانم، این مهم است. می خواهم مثل فصل گذشته بیش از 5 گل به ثمر برسانم. بازیکنان رئال مادرید بسیار متواضع هستند، و من اینجا سریع تر از هر تیم دیگری در کارنامه ام جا افتادم.

تقابل با تیمو ورنر

ما همدیگر را از سال های دور می شناسیم و ملاقات دوباره با او خوب است اما فردا حریف ما خواهد بود. نبرد جالبی میان من و ورنر خواهد بود، ما خارج از زمین دوستان خوبی هستیم. انکونکو هم بازیکن جوان و بسیار خوبی است - در واقع او بهترین بازیکن لایپزیش است - او به سرعت یاد می گیرد و فوتبالیست خوبی است.

وینیسیوس جونیور

وینیسیوس بازیکن بزرگی است، که کیفیت زیادی دارد. او بازیکن هیجان انگیز و مستعد و خلاقی است، بنابراین به قلب حریف خواهد زد و آنها هم او را خواهند زد، بنابراین باید کمی تمرکز کند. وینی فقط کار خود را برای رئال مادرید انجام می دهد. او پسر آرامی است و از بازی لذت می برد. او هرکاری که می تواند برای کمک به تیم انجام می دهد. همه می دانند که او چقدر خوب و متواضع است و سرگرم شدن را دوست دارد. ما رابطه بسیار خوبی با هم داریم.

 زبان اسپانیولی

ارتباط برقرار کردن کلیدی است، و زندگی را راحت تر می کند و به نظرم صحبت های تیمی قبل از بازی هم مهم هستند، و من آنها را متوجه می شوم. برای من خیلی مهم است که با هم تیمی هایم درون زمین صحبت کرده و ارتباط برقرار کنم. درون زمین اسپانیایی صحبت می کنم. بازی در لیگی جدید به من کمک می کند تا چیزهایی یاد بگیرم. به لطف تجربه ای که دارم، آرام هستم. بازی در کنار آلابا یا میلیتائو فرقی ندارد، مشکلی در زبان ندارم.

نیمار گفته بود که من بازیکن ترسناکی هستم؟

نمی دانم چه بگویم (با خنده). جنگنده بازی کردن را دوست دارم اما همیشه جوانمردانه بازی می کنم. سعی می کنم از قدرتم استفاده کنم.