به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته دوم مرحله گروهی فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال بایر لورکوزن که سردار آزمون را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت ۲۳:۳۰ امشب (به‌وقت ایران) در ورزشگاه بایر آرنا به مصاف تیم اتلتیکو مادرید اسپانیا خواهد رفت.

سردار آزمون پس از اینکه در نخستین مسابقه فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب بایر لورکوزن مقابل کلوب بروژ حضور نداشت و به‌عنوان یار جانشین به زمین رفته بود، در دیدار امشب برابر اتلتیکو مادرید نیز نیمکت‌نشین است.

ستاره ایرانی بایر لورکوزن که در ۶ هفته گذشته بوندس‌لیگای آلمان هنوز موفق به گلزنی نشده و در دو دیدار حضور ثابت داشته و چهار بار هم به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفته، امیدوار است در مسابقه امشب فرصت بیشتری برای درخشش برابر شاگردان سیمئونه به دست بیاورد و گلزنی کند.

سردار آزمون پیش از این طی سه فصل بازی در لیگ قهرمانان اروپا همراه با تیم‌های روسی روستوف و زنیت سنت‌پترزبورگ موفق به زدن هشت گل شده بود و امیدوار است امسال هم این مهم را همراه با بایر لورکوزن آلمان به‌دست بیاورد.

تیم فوتبال بایر لورکوزن که در رتبه هفدهم جدول بوندس‌لیگای آلمان قرار دارد، در نخستین مسابقه‌اش در لیگ قهرمانان اروپا با یک گل مقابل کلوب بروژ شکست خورده بود.