یولیان ناگلزمان فرصت جویی‌شان را دلیل پیروزی مقابل بارسلونا دانسته است

 

در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا از گروه (C)، بایرن مونیخ موفق شد در آلیانتس آرنا، بارسلونا را با نتیجه 2-0 شکست دهد تا صدرنشین گروه خود شود.

طرفداری | حال یولیان ناگلزمان در کنفرانس خبری پس از بازی در مورد عملکرد‌شان صحبت کرده است. بایرن مونیخ در نیمه اول چندان عملکرد خوبی را از خود ارائه نداد اما در نیمه دوم موفق شدند در همان دقایق ابتدایی 2-0 از حریف خود پیش بیافتند و در ادامه نیز توانستند کنترل بازی را در دست بگیرند. ناگلزمان در مورد بازی مقابل بارسلونا، گفت:

 در نیمه اول بارسلونا موقعیت‌های بهتری نسبت به ما داشت و نمی‌توانستیم توپ‌ها را به مقصد برسانیم. اما اوضاع در نیمه دوم بهتر شد و با بهره بردن از موقعیت‌هایمان، تفاوت را ایجاد کردیم.

به نظر می‌رسد لوکاس هرناندز زننده گل اول بایرن مونیخ در جریان بازی مقابل بارسلونا، مصدوم شده باشد. یولیان ناگلزمان در مورد وضعیت او گفت:

او احساس کرد که چیزی در ناحیه اداکتورش پاره شده است. او نمی‌توانست به خوبی در رختکن حرکت کند.

سادیو مانه در هفته‌های اخیر چندان عملکرد درخشانی را از خود به نمایش نگذاشته است. در بازی مقابل بارسلونا نیز در دقیقه 70 جای خود را به سرژ گنابری داد. ناگلزمان در مورد او گفت:

 او امروز در پست جدیدی بازی کرد که قبلا در لیورپول تجربه حضور در چنین پستی را نداشت. ما از داشتن او خوشحالیم. او مطمئنا اثر خود را در بازی ما خواهد گذاشت.