بایرن مونیخ و برابری با رکورد رئال مادرید؛ 30 بازی متوالی بدون شکست در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا.

دیدار بایرن مونیخ و بارسلونا در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا 2022/23 با برتری 2-0 بایرن مونیخ به پایان رسید. تیم آلمانی اکنون 30 بازی است که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مغلوب نشده است.

به نقل از اوپتا؛ از آخرین باخت بایرن مونیخ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 5 سال می گذرد. آنها از باخت 3-0 مقابل پاری سن ژرمن در سپتامبر 2017 تا امروز هرگز در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا مغلوب نشده اند و آمار 27 برد و 3 تساوی را طی این مدت به ثبت رسانده اند. در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا فقط یک تیم دیگر آمار 30 بازی متوالی بدون شکست را در کارنامه خود دارد؛ رئال مادرید بین سال های 2012 تا 2017. باواریایی ها هفته آینده مقابل ویکتوریا پلژن می توانند این رکورد را به تنهایی به نام خود ثبت کنند. لازم به ذکر است آخرین باخت خانگی بایرن مونیخ در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا به شکست 3-2 این تیم مقابل منچسترسیتی در دسامبر 2013 مربوط می شود. (حدود 9 سال پیش)

گفتنی است بارسلونا در 9 بازی اخیر خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 5 بار شکست خورده است. این در حالی است که بارسلونا پیش از آن، در 68 بازی قبلی دور گروهی خود فقط 4 بار مغلوب شده بود!