مانوئل نویر در مورد پیروزی 2-0 مقابل بارسلونا صحبت کرده است

در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا از گروه (C)، بایرن مونیخ موفق شد در آلیانتس آرنا، بارسلونا را با نتیجه 2-0 شکست دهد تا صدرنشین گروه خود شود.

طرفداری | مانوئل نویر در این بازی توانست عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد و با سیو‌های تاثیر گذارش، نقش مهمی در کلین شیت بایرن مونیخ مقابل بارسلونا ایفا کرد. در طرف دیگر نیز روبرت لواندوفسکی در بازگشتش به آلیانتس آرنا چندان عملکرد خوبی را از خود به نمایش نگذاشت. ستاره لهستانی چندین موقعیت را برای بارسلونا از دست داد. نویر مصاحبه با اسکای در مورد او گفت:

من فکر می‌کنم این یک بازی احساسی برای لوی بود زیرا او در اینجا، در مونیخ بسیار موفق بود. به همین دلیل او مسئولیت زیادی را در این بازی به دوش می‌کشید، به خصوص اینکه حریفان خود را به خوبی می‌شناخت. اما ما نیز از او به عنوان یک حریف شناخت داریم. در لحظات حساس، شانس با او همراه نبود. خوش شانس بودیم که آن والی را به بالای دروازه فرستاد. در موقعیت دوم نیز من در جای درست بودم. امروز عملکرد دفاعی خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم.

مانوئل نویر در مورد صحبت‌های یولیان ناگلزمان در رختکن گفت: 

 او گفت که از عملکرد‌مان راضی است و اینکه در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم. در این نیمه بود که می‌توانستید ببینید که ما واقعا می‌خواستیم برنده شویم و سه امتیاز را مقابل بارسلونا به دست بیاوریم.

بایرن مونیخ پس از سه تساوی متوالی در بوندسلیگا زیر فشار قرار داشت اما اکنون با این پیروزی مقابل بارسلونا، توانست خود را از بحران خارج کنند. نویر در این‌باره گفت: 

قطعا تا بازی بعدی‌مان در بوندسلیگا همینطور خواهد بود. البته نباید اکنون غراق کنیم. در لیگ قهرمانان اروپا با اینتر و بارسلونا بازی کردیم، تیم‌هایی که مالکیت توپ را دوست دارند اما در بوندسلیگا شرایط متفاوت است. وقتی حریفان‌تان دفاع فشرده‌ای داشته باشند، شرایط سخت‌تر می‌شود.

در روز‌های اخباری در مورد ناراضایتی برخی بازیکنان از زمان بازی‌شان و اختلافات‌شان با یولیان ناگلزمان، منتشر شدند. نویر در این‌باره گفت:

 فکر می‌کنم اکنون شرایطی که داریم بهتر از ابتدای فصل باشد. زمانی که هیچ هفته انگلیسی نداشتیم (بازی در میان هفته)، اغلب از همان ترکیبی که در بازی قبل با آن به میدان رفته بودیم، استفاده می‌کردیم. اما اکنون باید از سیستم چرخشی استفاده کنیم و با توجه به برنامه بازی‌ها، مربی مجبور به استفاده از آن است و مطمئنا این کار را تا هفته‌های منتهی به جام جهانی، انجام خواهد داد.