به گزارش "ورزش سه"، دورتموند امشب در دومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان باید به مصاف منچسترسیتی برود. 
این بازی از اهمیت و جذابیت بسیاری برخوردار است، چرا که هالند تنها چند ماه پس از ترک دورتموند باید با پیراهن تیم جدیدش برابر این تیم قرار بگیرد و این باعث شده است که بسیاری از فوتبال‌دوستان بی‌صبرانه منتظر نمایش درخشان این بازیکن برابر تیم سابقش باشند. 
او در ابتدای تابستان سال جاری از دورتموند جدا و با قراردادی به ارزش 51 میلیون پوند راهی سیتی شد و تا به حال موفق شده است در هفت بازی 12 گل برای تیم پپ گواردیولا به ثمر برساند که رکوردی فوق العاده به حساب می‌آید. 
این آمار درخشان باعث شده است که تمامی حریفانی که برابر سیتی قرار می‌گیرند نگران این بازیکن باشند و دورتموند هم که به خوبی از قدرت این ستاره نروژی آگاه است از این قاعده مستثنی نیست. 


بلینگام در آستانه بازی برابر سیتی در این باره به خبرنگاران گفت:« صادقانه باید بگویم که نمی‌دانیم چطور باید هالند را متوقف کنیم. در هر حال باید فردا در زمین بازی راهی برای این کار پیدا کنیم تا خطر او را کاهش دهیم.»
این بازیکن با اشاره به توانایی هم تیمی سابقش اظهار داشت:« او بازیکنی با کیفیت است که ویژگی‌های فیزیکی بسیاری دارد و همین باعث شده است که به بازیکنی خطرناک تبدیل شود و همانطور که گفتم مهار او واقعا وظیفه فردی هیچ بازیکنی نیست، بلکه باید به صورت تیمی با او مقابله کنیم. اگر در کنار هم باشید، می‌توانیم کاری از پیش ببریم.»