به گزارش "ورزش سه"، یکی از مسائلی که در گذشته همواره مورد اعتراض کارلوس کی روش بود به موضوع اسپانسر البسه تیم ملی برمی گشت. در دورانی که تیم ملی فوتبال با شرکت آل اشپورت کار می کرد، کی روش مدتی در اردو و تمرینات لباس های این شرکت را نمی پوشید. سرمربی تیم ملی با فشارهای خود حتی باعث شد مدیران فدراسیون از شرکت آدیداس برای جام جهانی لباس بخرند.

با حضور دوباره کی روش در ایران پیش بینی می شد یکی از ایرادهایی که او به فدراسیون بگیرد، درباره لباس های بازیکنان و کادرفنی باشد. از مدتی قبل و در زمان سرپرستی میرشاد ماجدی فدراسیون با شرکت تولیدی مجید به عنوان یک تولیدکننده ایرانی، اسپانسر لباس تیم های ملی شده است.

بر اساس توافقات قبلی این شرکت داخلی قرار است لباس های تیم ملی در جام جهانی را نیز تولید کند. با این وجود پیش بینی می شد یکی از موارد مورد اعتراض کارلوس کی روش در بدو ورود به ایران درباره لباس ها باشد اما او نشان داد مشکلی با این موضوع ندارد.

کی روش دراولین روز حضور در اردو و تمرینات تیم ملی با لباس رسمی تیم ملی که توسط شرکت ایرانی تولید شده، حضور یافت تا نشان بدهد مشکلی با این البسه ندارد.

سرمربی تیم ملی در اولین مصاحبه خود، از برآورده کردن رویای ایرانی ها حرف زد و حالا نیز به نظر می رسد قصد دارد بدون هیچ حاشیه ای کارش را در بحث فنی جلو ببرد و احتمالا وقتی برای پرداختن به موضوعات دیگر نخواهد داشت.