به گزار ش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب از هفته دوم لیگ قهرمانان در برنابئو میزبان لایپزیش است و در نیمه نخست نتوانست بازی چندان خوبی انجام دهد. کارلو آنچلوتی در مقایسه با بازی قبلی رئال برابر مایورکا، در خط میانی از هافبک هایی متفاوت استفاده کرده بود. ادواردو کاماوینگا، لوکا مودریچ و اورلین شوامنی در ترکیب ثابت رئال بودند و در خط دفاع نیز ناچو در کنار رودیگر، زوج دفاعی رئال را تشکیل داده بودند. داوید آلابا نیز جایگزین فرلاند مندی در دفاع چپ شده بود.

اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه پنج توسط لایپزیش خلق شد اما شوت انکونکو را تیبو کورتوا راهی کرنر کرد. رئال سعی در کنترل توپ و میدان داشت ولی لایپزیش بود که موقعیت های خطرناکی خلق می کرد.

 در دقایق 28 و 35 بازی نیز لایپزش دو شانس عالی گلزنی داشت که در هر دو انکونکو ناکام ماند. به خصوص موقعیت دقیقه 35 بسیار خطرناک بود.

 پاس عرضی تیمو ورنر در درون محوطه جریمه رئال به انکونکو نرسید و در غیر این صورت او می توانست دروازه خالی را باز کند. روی این صحنه، هواداران ناراضی علیه بازیکنان رئال سوت زدند. 

رئال در نیمه اول شانس 100 درصد گلزنی نداشت و تنها در پنج دقیقه پایانی خوب بازی کرد. رئال در نیمه اول حتی یک شوت داخل چارچوب هم نداشت. باید دید در نیمه دوم شرایط بازی چگونه خواهد بود.