لئوناردو بونوچی گفت به عنوان کاپیتان یوونتوس، نگران وضعیت این تیم است. 

آرکاذیوش میلیک در همان دقایق ابتدایی یوونتوس را پیش انداخت اما در ادامه نمایش این تیم فاجعه بار بود. بنفیکا در آلیانز تورین کامبک زد و چندین موقعیت را هم از دست داد و ماتیا پرین ناجی این تیم شد. هواداران یوونتوس در استادیوم این تیم را هو کردند و لئوناردو بونوچی پس از بازی به عنوان کاپیتان تیم به آمازون پرایم ویدئو گفت:

هواداران کاملا حق دارند ما را هو کنند. هیچ جای بحثی در این مورد نیست. در دیداری شکست خوردیم که به هیچ عنوان نباید شکست می خوردیم. کاملا حق دارند ما را هو کنند. من کاپیتان هستم و باید مسئولیت قبول کنم. من در حال گذراندن دوره ای هستیم که در انجام هر کاری مشکل داریم. 

من نگران هستم. انکار این موضوع هیچ فایده ای ندارد. متاسفانه ما این گرایش را داریم که در طول بازی ها راه خودمان را گم می کنیم. من نمی دانم چرا این اتفاق می افتد و این چیزی است که بیش از هر چیز نگرانم می کند. ما برای ثبات در طول یک بازی مشکل داریم. باید خفه شویم و کارمان را انجام دهیم. این شرایط باید تغییر پیدا کند. در حال حاضر بازیکنان زیادی در تیم ما غائب هستند. بنابراین هر بازی بازیکنان یکسانی به زمین می روند و تیم واقعا خسته است.