به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در شبی که ابتدا برابر دورتموند عقب افتاده بود، در ادامه دو گل فوق العاده توسط جان استونز و ارلینگ هالند به ثمر رسانده و موفق شد به سه امتیاز این بازی دست پیدا کند. ارلینگ هالند در پایان این دیدار تاکید کرد به عملکرد سیتی افتخار می کند و البته به شوخی گفت گل او از گل جان استونز قشنگ تر بوده است.

ارلینگ هالند گفت: "در نهایت ما در بازی امشب برابر دورتموند نشان دادیم که چه تیمی هستیم، این دیدار کیفیت سیتی را ثابت کرد و ما در مسابقات ادامه فصل نیز اینگونه باید بازی کنیم. من به عملکرد بازیکنان سیتی در 25 الی 25 دقیقه پایانی بازی برابر دورتموند افتخار می کنم. موفق به زدن دو گل فوق العاده در این دیدار شدیم و البته انصافا گل من کمی زیباتر بود. البته باید به پاس زیبای ژوئو کانسلو از سمت چپ نیز اشاره کنم و او نیز در این گل نقش داشت. به سه امتیاز این دیدار نیاز داشتیم و در نهایت موفق به کسب پیروزی شدیم.

آیا بازیکنان دورتموند به خوبی راه توقف ارلینگ هالند را می دانستند؟ آنها نتوانستند جلوی من ایستادگی کنند و دروازه این تیم را باز کردم. البته دورتموند تیم بسیار باکیفیتی است و آنها امشب نمایش خوبی نشان دادند. بازیکنان این تیم من را به خوبی می شناسند، اما در نهایت موفق به گلزنی در این دیدار شدم. بازی دشواری بود، اما کسب سه امتیاز مهم ترین مسئله است و این اتفاق برای ما رخ داد."