فده والورده بهترین بازیکن میدان در دیدار مقابل لایپزیش انتخاب شد.

فدریکو والورده، هافبک متعصب و پرشور اروگوئه ای رئال مادرید موفق شد سومین گل خود را در هشتمین بازی فصل به ثمر برساند و نقش کلیدی در پیروزی 2-0 مقابل لایپزیش ایفا کند.

طرفداری | به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، والورده در پایان بازی گفت:

کم کم به این فکر می کنم که چپ پا هستم! خیلی خوشحالم که تیم پیروز شد. یک گام دیگر به سمت اهدافمان برداشتیم. راه درازی در پیش است، و این تازه دومین بازی مرحله گروهی بود، اما مهم بود که پیروز شویم. این جایزه (بهترین بازیکن میدان) به کل تیم تعلق داشت، هرچند در نهایت به یک بازیکن می دهند. همه تلاش کردند. هواداران از ابتدا تا انتهای بازی تشویق کردند. خوشحالی بعد از گل خاصی بود. بی صبرانه منتظر گلزنی بودم تا آن را به مادرم تقدیم کنم. من شرطی با مربی تیم بسته ام و امیدوارم گل های زیادی به ثمر برسانم تا به آن عدد برسم. همیشه در هر پستی که مربی از من بخواهد بهترین عملکردم را ارائه می کنم.

امروز به خودم گفته بودم که بیش از هر زمان دیگر توان گلزنی دارم. این راهی برای قدردانی از تمام مهر و محبتی بود که مادرم به من و خانواده ام نشان می دهد. به این ترتیب عشقم را به او نشان دادم. هنوز با او صحبت نکرده ام، اما بعد از بازی دیدم که درون زمین خوشحالی می کند و جشن می گیرد.

بازی سخت مقابل لایپزیش

در نیمه اول برای اینکه در جریان بازی قرار بگیریم و موقعیت گلزنی خوبی ایجاد کنیم به زحمت افتادیم. در نیمه دوم حمل توپ بهتری داشتیم. برخی از مهاجمان و هافبک ها موقعیت های بیشتری خلق کردند و فضای بیشتری داشتیم. در استفاده از موقعیت ها ناکام بودیم اما بعد از اینکه گل اول به ثمر رسید، بازی باز شد.

خوشحالی بعد از گل

گاهی اوقات ممکن است زمانی که اوضاع مطابق میل شما پیش نمی رود، چنین واکنشی نشان دهید. همچنین می خواستم محبت و قدردانی را برای حمایت آنها از من و تیم را نشان دهم. به این ترتیب نشان دادم که این روش من برای نشان دادن غرور رئال مادرید بود که چگونه همیشه باید به جنگیدن ادامه دهیم.

هو شدن مارکو آسنسیو

این اتفاق خوبی نیست، او بازیکن درخشانی است و گل فوق العاده ای به ثمر رساند که باعث خوشحالی همه شد.  

والورده حالا طی 9 بازی اخیر روی 6 گل تأثیر مستقیم داشته (3 گل، 3 پاس گل) که با آمار 87 بازی قبلی خود برای رئال مادرید (4 گل و 2 پاس گل) برابری می کند.