به گزارش "ورزش سه"، چلسی در هفته ابتدایی این فصل لیگ قهرمانان برابر دینامو زاگرب شکست خورد و آنها شب گذشته در خانه خود مقابل سالزبورگ نیز به نتیجه تساوی دست یافتند. حالا چلسی دو مسابقه متوالی مقابل میلان دارد و سزار آسپیلیکوئتا ابراز امیدواری کرد آنها در این دو بازی به نتیجه مورد نظر دست یابند.

سزار آسپیلیکوئتا گفت: "فکر می‌کنم از نظر سیستم و پست بازیکنان کاملا انعطاف‌پذیر هستیم. سرمربی معتقد بود با این سیستم می‌توانیم به حریفان آسیب رسانده و به عنوان یک تیم قوی‌تر باشیم و در ادامه فصل بابت بهبود شرایط تلاش می‌کنیم. سرمربی به طور واضح اعلام کرده که از بازیکنان چه به صورت فردی و چه در قالب تیمی چه می خواهد و ما باید به تلاش خود ادامه دهیم.

می‌دانیم که می‌توانیم بهتر عمل کنیم و فضای زیادی برای پیشرفت داریم، باید در کنار هم و سخت تلاش کنیم و امیدواریم نتایج بهتری برای چلسی حاصل شود. گلی را دریافت کردیم که ناامیدکننده بود و وقتی در محوطه جریمه موثر و خوب عمل نکنی، تنبیه می‌شوی. پس از باخت در بازی اول مقابل دیناموزاگرب در موقعیت سختی قرار داشتیم و حالا شرایط کمی بدتر شده است، اما هنوز سرنوشت در دستان ماست و باید سخت تلاش کنیم. علیرغم تغییر سرمربی تیم، ما سعی می‌کنیم هر چه سریع‌تر با ایده‌های گراهام پاتر سازگار شده و حریفان خود را در زمین تحت تاثیر قرار دهیم. ما دو بازی متوالی مقابل میلان انجام می دهیم و اگر می خواهیم نتیجه گرفته و به مرحله بعد برویم، باید در بهترین سطح خود باشیم.