محمد مایلی کهن در گفتگو با رسانه طرفداری در خصوص انتخاب هایش در پروژه برترین های قرن، توضیحاتی را ارائه کرد

محمد مایلی کهن، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان هفته گذشته بهترین های خود را در پروژه قرن طرفداری انتخاب کرد اما در تماسی که با او داشتیم، او توضیحات تکمیلی در این باره به طرفداری داد.

به گزارش طرفداری، محمد مایلی کهن نفراتی مثل کریم باقری، مهدی مهدوی کیا و جواد نکونام را هم برای حضور در این فهرست لایق عنوان کرد. مایلی کهن به رسانه طرفداری گفت:

محدودیت انتخاب ها و بداهه بودن گفتگو باعث شد توضیحاتی در برخی خطوط داشته باشم. باید بگویم حیف است تیم منتخب قرن را انتخاب کنیم و نامی از نفراتی مثل کریم باقری، مهدی مهدوی کیا و جواد نکونام در این فهرست نباشد.

مایلی کهن افزود:

مهدی مهدوی کیا به راستی لیاقت حضور در این فهرست را دارد و از بهترین های تاریخ فوتبال ایران است اما به خاطر انتخاب زوج علی پروین و ابراهیم آشتیانی در راست این 2 نفر را انتخاب کردم. اگر آرایش 2-5-3 در این تیم وجود داشت، قطعا مهدی مهدوی کیا را انتخاب می کردم.

مایلی کهن تاکید کرد:

ضمنا کریم باقری مردی بی گفتگو برای فوتبال بعد از انقلاب ایران بوده و من اگر یک بار دیگر این انتخاب را انجام می دادم شاید نام کریم باقری را بین 11 فرد برتر تاریخ فوتبال کشورمان اعلام می کردم.

مایلی کهن از جواد نکونام که بعد از حضور او در تیم ملی فوتبال در تیم ملی چهره شد هم به عنوان یکی دیگر از گزینه های برتر و تاریخ ساز نام می برد.

محمد مایلی کهن تاکید کرد اگر این سه نفر (کریم باقری، مهدی مهدوی کیا و جواد نکونام) در تیم منتخب قرن او جای ندارند، فقط به دلیل تراکم و ترافیک ستاره ها است و قطعا آن ها لایق حضور در این تیم منتخب هستند.

 

بیشتر بخوانید:

برترین های قرن با محمد مایلی کهن: دایی و محمدخانی، لایق ترین انتخاب خط حمله هستند