یولیان ناگلزمان اعتقاد دارد که یوسوا کیمیش عضوی جدا نشدنی از ترکیب بایرن مونیخ است

فردا در چارچوب هفته هفتم بوندسلیگا، اگزبورگ در دربی باواریا میزبان بایرن مونیخ است.

طرفداری | حال یولیان ناگلزمان در کنفرانس خبری پیش از بازی خود در مورد وضعیت مصدومان، رویارویی با آگزبورگ، شرایط برخی بازیکنان مانند سادیو مانه و نصیر مزروعی، صحبت کرده است. ناگلزمان در مورد غایبان بایرن مونیخ برای رویارویی با آگزبورگ، گفت:

لوکاس هرناندز برای چندین هفته از میادین دور خواهد بود. کینگزلی کومان و بونا سار نیز برای بازی فردا در دسترس نیستند. وضعیت دایو اوپامکانو خوب به نظر می‌رسد. او امروز تمرین خواهد کرد و می‌تواند بازی کند. بنجامین پاوار نیز روز گذشته تمرین کرد و آماده است. ضربه‌ای به ران پای او وارد شده بود اما اکنون با قدرت برگشته است.

بیش‌تر بخوانید:

  • لوکاس هرناندز 5 الی 6 هفته از میادین دور خواهد بود

  • مصدومیت سه مدافع بایرن مونیخ مقابل بارسلونا؛ احتمال دوری طولانی مدت لوکاس هرناندز

سادیو مانه در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی را از خود به نمایش نگذاشته و این باعث شده زیر تیغ انتقادات قرار بگیرد. ناگلزمان در مورد او گفت: 

 او بسیار خود اندیش است و می‌داند که چه زمانی خوب بازی کرده و چه زمانی خوب نبوده است. او بسیار فروتن و خاکی است. او به بهترین فرم خود بازخواهد گشت. این شرایط برای هر کسی پس از یک انتقال، طبیعی است. او اعتماد مرا دارد و پاس گل و گل‌های زیادی را برای ما به ثمر خواهد رساند.

یکی از کسانی که گفته می‌شد از میزان زمان بازی خود زیر نظر یولیان ناگلزمان ناراضی است، رایان خرافنبرخ بود. ناگلزمان در مورد او گفت: 

او تاکنون چندین بازی انجام داده است. شاید این تعداد از بازی با توجه به استعدادی که دارد، برایش کم باشد که این هم به خاطر رقابت موجود در تیم است. لئون هم اکنون عملکرد بسیار خوبی دارد. رایان هنوز بازیکن جوانی است که نیاز دارد بیش‌تر با تیم هماهنگ شود. از نظر دفاعی نیز باید بهتر شود. او به پیشرفت کردن ادامه می‌دهد و برای ما بازی‌های زیادی انجام خواهد داد.

ناگلزمان در مورد اینکه آیا لئون گورتسکا فردا در ترکیب اولیه حضور خواهد داشت یا خیر، گفت: 

من تمرین امروز را دنبال می‌کنم و تاکنون هنوز تصمیمی نگرفته‌ام. او عملکرد خوبی داشته است و احتمالش وجود دارد.

ناگلزمان در مورد استراحت دادن به یوسوا کیمیش، گفت: 

 او همیشه می‌تواند بازی کند. یوسوا بازیکن مهمی برای ما است و همچنین به عنوان یک رابط و پیوند دهنده برای بازی ما اهمیت دارد. به همین دلیل است که نمی‌خواهیم بدون او بازی کنیم. اگر شرایط اجازه دهد، به او استراحت خواهیم داد. فکر می‌کنم او فردا در ترکیب اولیه حضور خواهد داشت. ریسکی وجود ندارد. او بازیکنی با استعداد مصدومیت، نیست.

با مصدومیت بنجامین پاوار در دقیقه 21 مقابل بارسونا، نصیر مزروعی جای او را در ترکیب گرفت و عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت. ناگلزمان در مورد او، گفت: 

عملکرد خیلی خوبی داشت. او علاوه بر اینکه در حمله خوب کار می‌کرد، به خوبی نیز دفاع کرد. او فوق العاده بود و اکنون اعتماد به نفس بیش‌تری دارد. او فردا در ترکیب اولیه حضور خواهد داشت و می‌تواند نشان دهد که چه توانایی‌هایی دارد. 

یولیان ناگلزمان که زمانی به عنوان بازیکن در آگزبورگ حضور داشته به دلیل مصدومیتی شدید، مجبور می‌شود فوتبال را کنار بگذارد. اما در آن زمان به پیشنهاد تماس توخل که هدایت تیم دوم آگزبورگ را بر عهده داشت، آنالیز حریفان را بر عهده گرفت و در ادامه نیز موفق شد به عنوان یک مربی، نام خود را مطرح کند. ناگلزمان در مورد دوران حضورش در آگزبورگ گفت: 

از آن موقع، مدتی گذشته است. آگزبورگ اولین باشگاه بزرگی بود که برایش بازی کردم. بعد‌ها پس از مصدومیتم، مسئولیت آنالیز حریفان را بر عهده گرفتم. توماس توخل در آن زمان به من گفت که این می‌تواند ایده‌ای برای مربی شدن باشد. از کسانی که در آن زمان در آگزورگ کار می‌کردند، افراد زیادی باقی نمانده‌اند. 

بایرن مونیخ در سه بازی اخیر در بوندسلیگا، سه تساوی متوالی کسب کرده و اکنون در رتبه سوم جدول قرار دارد. ناگلزمان در مورد اهمیت کسب پیروزی قبل از تعطیلات بازی‌های ملی، گفت: 

خیلی مهم است که با یک برد به تعطیلات فیفادی برویم. ما در جدول کمی عقب افتاده‌ایم و میزان امتیازاتی را که تصور می‌کردیم به دست بیاوریم را کسب نکردیم. اگر فقط از نظر فوتبالی بخواهید به این موضوع نگاه کنید، وضعیت خوبی داشته‌ایم. ما در آمار از همه حریفان خود جلوتر هستیم. اما از نظر نتایج، در سه بازی اخیر از خود انتظارات بیش‌تری داشتیم. 

ناگلزمان در مورد رویارویی با آگزبورگ، گفت: 

آگزبورگ از توپ‌های بلند استفاده می‌کند. آن‌ها از توپ‌های دوم نیز استفاده می‌کنند تا از راه دور به سمت دروازه شوت کنند. آن‌ها بسیار سخت کوش هستند. ما باید در این بازی از موقعیت‌هایی که ایجاد می‌کنیم، به خوبی استفاده کنیم. سپس مطمئن هستم که با یک برد به استقبال تعطیلات خواهیم رفت.