استقلال با همان سبک بازی همیشگی مقابل ذوب آهن به پیروزی 1-0 رسید...

بازی تیم های استقلال و ذوب آهن به سود شاگردان مجیدی به پایان رسید...

به گزارش طرفداری، استقلال پس از پشت سر گذاشتن نقل و انتقالات نیم فصل به مصاف شاگردان تارتار رفت. آبی ها در این پنجره 8 بازیکن از دست دادند و تنها 2 ورودی داشتند. آبی ها به نسبت سایر رقبای مدعی به هیچ عنوان پنجره خوبی نداشتند. آن ها بازیکنان تاثیر گذاری به گل گهر، فولاد و سپاهان دادند و تنها توانستند صالح حردانی و عزیزبک آمانوفی را جذب کنند که به هیچ عنوان خرید بزرگی محسوب نمی شود و فاصله چندانی از لحاظ لول بازی با سایر هافبک های استقلال ندارد. در مورد حردانی هم فولاد در این معامله بیشترین سود را از لحاظ جذب مهره کرد و توانست یک هافبک و یک مدافع را از استقلال بگیرد.

  • خبری از ستاره خلاق نبود

استقلال قرار بود در در پنجره زمستانی با جذب مهره ای بزرگ برای خط هافبک، مشکلاتش در فاز بازیسازی را حل کند اما خبری از این مهره بزرگ نشد و آن ها به عزیزبک آمانوف رضایت داده اند علاوه بر این استقلال قصد داشت در این پنجره به رقبای خود بازیکن ندهد اما از بین رقبای قهرمانی، آن ها تنها به پرسپولیس بازیکن نداند و به نوعی انگار تنها پرسپولیس را رقیب خود می دانند غافل از این که آن ها قرار است با همین فولاد، گل گهر و سپاهانی که بازیکنانشان را به آن ها دادند بازی کنند.

  • استقلال همان استقلال نیم فصل اول است

در همین راستا قرار هم نیست سبک بازی استقلال تغییر چندانی کند چرا که این تیم از لحاظ مهره ای تغییر چندانی نکرده و در کادرفنی تیم هم تغییری به وجود نیامده است پس انتظار ارائه بازی ای چشم نواز تر از سوی این تیم انتظار بی جایی است. استقلال در دیدار مقابل ذوب آهن بارها دروازه اش تهدید شد و از یکی از تک موقعیت هایش برای پیروزی استفاده کرد و انگار همین قضیه بهترین روش و استراتژی برای استقلال حفظ همین روند پیروزی ها و نباختن است چرا که در میانه های فصل فرصتی برای تغییرات ساختاری نیست و در این بین فشار هواداران چیزی به جز تاثیر منفی روی تیم نخواهد داشت و می تواند استقلال را از صدر جدول دور کند. در این بین هواداران استقلال باید فضا را برای تیم مسموم نکنند چرا که برای بار هزارم به این نکته اشاره می کنیم استقلال جام می خواهد و فعلا برای دگرگونی و انقلاب در سبک بازی این تیم خیلی زود است.