یولیان ناگلزمان به سوالات خبرنگاران در مورد تاثیرات نبود یک مهاجم نوک در تیمش، واکنش نشان داده است

در چارچوب هفته هفتم بوندسلیگا، بایرن مونیخ پس از سه تساوی متوالی مقابل آگزبورگ با نتیجه 1-0 شکست خورد. شکستی که تیم یولیان ناگلزمان را بیش از پیش در بحران فرو برد.

طرفداری | اما با وجود اینکه بازیکنان بایرن مونیخ موقعیت‌های متعددی را از دست دادند، یولیان ناگلزمان قصد ندارد در کنفرانس خبری خود پس از پایان بازی از کسی انتقاد کند. ناگلزمان در مورد روند منفی که بایرن مونیخ در هفته‌های گذشته داشته است، گفت:

امروز هیچ بازیکنی را مقصر نمی‌دانم. روند منفی اخیر‌مان، خوب نیست. چیز‌های زیادی باید تغییر کنند. باید در مورد همه چیز فکر کنم، در مورد خودم و درباره وضعیتی که در آن قرار داریم.

بایرن مونیخ پس از 86 بازی متوالی گلزنی در بوندسلیگا سر انجام مقابل آگزبورگ در دربی باواریا موفق نشد دروازه حریف خود را باز کند. اینکه بازیکنان بایرن قدر موقعیت‌های به دست آمده خود را نمی‌دانند به خصوص پس از چهار بازی ناکامی در کسب پیروزی، بیش از پیش این سوال را مطرح کرده که تیم ناگلزمان از نبود یک مهاجم نوک مانند روبرت لواندوفسکی، رنج می‌کشد.

بیش‌تر بخوانید:

  • توماس مولر: نباید در این بازی می‌باختیم؛ لواندوفسکی؟ با همین تیم باید پیش برویم
  • بایرن مونیخ در بحران؛ رکورد‌های منفی یکی پس از دیگری

وقتی خبرنگاران از ناگلزمان در مورد اینکه آیا نبود یک مهاجم نوک تموم کننده به ضرر آن‌ها شده یا خیر، گفت:

چه من بگویم بله و چه بگویم خیر، چه تفاوتی ایجاد می‌کند؟ اگر بگویم نه، مردم می‌گویند که او نمی‌خواهد مشکل را قبول کند و اگر هم بگویم بله، می‌گویند دلش برای لواندوفسکی تنگ شده است. ما امروز یک شماره 9 روی نیمکت داشتیم، اریک ماکسیم چوپوموتینگ، و جز آن مهاجم نوک دیگری در تیم نداریم.