بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرورزشی در خصوص خط خوردن چند بازیکن استقلال از تیم ملی گفت: با توجه به توانایی و بازی قایدی و محبی به نظرم این دو بازیکن خیلی می‌توانستند در تیم ملی به کار کی روش بیایند. هر چند هنوز هم فرصت هست و امیدوارم این بازیکنان به جام جهانی برسند چرا که از کلیدی ترین نفرات استقلال هستند.

وی در ادامه در خصوص شرایط استقلال اظهار داشت: شرایط استقلال بهتر از قبل شده و مسئله مهم این است که ساپینتو به نسبت قبل شناخت بیشتری از تیم خود به دست آورده و همین شناخت می‌تواند هفته به هفته بیشتر به استقلال کمک کند. به نظرم استقلال با هماهنگی بیشتر و بهتر می‌تواند خود را به صدر برساند.

فریبا در ادامه افزود: من از ساپینتو می‌خواهم که برای ۲۰ دقیقه هم که شده به آمانوف میدان دهد تا وضعیت او مشخص شود. اگر او آماده باشد یا نباشد دیگر هوادار متوجه شرایط او می‌شود و این قدر در این مورد پافشاری نمی‌کند.

پیشنهاد بازیکن قدیمی استقلال به ساپینتو در مورد یک بازیکن مغضوب

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص حضور دوباره کی روش در تیم ملی گفت: امیدوارم در مورد او هم بد بدرقه نباشیم چون اصولا کار ما همین است. به نظر من در خصوص اسکوچیچ ما خیلی بد رفتار کردیم. او در شرایط سخت هدایت تیم ملی را قبول و ایران را به جام جهانی برد اما با این حال بد با او کردیم و بدتر از همه، پیشنهاد تیم ملی امید به این مربی بود. امیدوارم کاری که الان با اسکوچیچ کردیم را بعدا با کی روش نکنیم