به گزارش "ورزش سه"، میلان، مدافع عنوان قهرمانی سری آ، امشب در هفته هفتم فصل جدید این لیگ در خانه خود به مصاف ناپولی می‌رود. این بازی برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد چرا که ناپولی در حال حاضر با 14 امتیاز در رتبه دوم جدول ایستاده و میلان با امتیاز برابر و به لطف تفاضل گل کمتر در رتبه چهارم قرار دارد.

الساندرو کاستاکورتا، ستاره سابق میلان، در آستانه این دیدار حساس می‌گوید دیدار با ناپولی یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل است و مشخص می‌کند که آیا روسونری می‌تواند امسال هم قهرمان سری آ بشود یا نه.

کاستاکورتا در مصاحبه‌ای با گاتزتا دلو اسپورت گفت:" این همان بازی‌ای است که همه دل‌مان می‌خواهد ببینیم. دیدار بهترین تیم‌های سری آ. ناپولی قشنگ بازی می‌کند و قدرتمند است و تا اینجا بازی‌هایشان واقعا لذت‌بخش بوده. به نظرم ناپولی و سیتی تا اینجا در لیگ قهرمانان بهترین تیمها بوده‌اند.

ولی در مورد میلان باید بگویم که اگر لیائو را فاکتور بگیریم ما دیگر این تیم را نمی‌شناسیم. برایم جالب است که ببینم پیولی برای حل مشکلات تیمش چه کار کرده و دکتلر در فاز حمله چه می‌تواند بکند. بعد از بازی امشب می‌توانیم به این سوال جواب بدهیم که آیا میلان می‌تواند دوباره فاتح اسکودتو بشود یا نه".