پاوار تایید کرد در تابستان با منچستریونایتد مذاکره داشته است اما ناگلزمان او را برای ماندن در مونیخ متقاعد کرده است

بنجامین پاوارد ستاره بایرن مونیخ فاش کرد که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی در میان باشگاه‌های دیگر با منچستریونایتد تماس گرفته است.

طرفداری | مدافع فرانسوی بایرن مونیخ در تابستان مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفت اما ناگلزمان او را متقاعد کرد که در مونیخ بماند. این مساله احتمال پیوستن پاوار در سال آینده به منچستریونایتد را منتفی نمی کند.

این بازیکن 26 ساله برای جدایی از آلیانز آرنا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی مورد توجه قرار گرفت و شیاطین سرخ به دنبال این قهرمان جام جهانی بودند. پاوارد درباره این وضعیت صحبت کرده و فاش کرده است که از خودش پرسیده است که آیا باید در باشگاه بماند یا در همان جا به کار ادامه دهد.

پاوار به تله فوت گفت:

من خودم را زیر سوال بردم. از باشگاه های مختلف با ایجنتم تماس گرفتند. پس از آن با مربی بایرن صحبت کردیم. با او رابطه خوبی داریم. او به من فهماند که در برنامه های او هستم و برای تیم مهم هستم. شاید روزی به یکی از این باشگاه‌ها بروم، هیچ‌وقت نمی‌دانم در آینده چه پیش خواهد آمد. من هنوز یک سال با بایرن مونیخ قرارداد دارم. پس از آن، ما زمان داریم تا دوباره صحبت کنیم.

قرارداد ملی پوش فرانسوی در سال 2024 به پایان می رسد و اگر او قراردادش را با غول باواریایی تمدید نکند، گمانه زنی ها در مورد وضعیت او در این باشگاه افزایش خواهد یافت.