مربی سابق اینتر و لیورپول در مورد تقابل دو تیم در لیگ قهرمانان صحبت کرد.

رافائل بنیتس معتقد است لیورپول نباید قهرمان سری آ را دستکم بگیرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از کوریره دلو اسپورت، از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، اینتر و لیورپول چهارشنبه شب مقابل هم قرار خواهند گرفت. به همین بهانه نشریه کوریره دلو اسپورت، گفتگویی با رافائل بنیتس انجام داده است که تجربه هدایت هر دو تیم را در کارنامه اش دارد. مربی اسپانیایی در مورد این که به نظرش کدام تیم شانس بیشتری برای صعود دارد، گفت:

به خاطر قدرت لیگ انگلیس می گویم شانس لیورپول 51 درصد و شانس اینتر 49 درصد است. بر خلاف تصور بسیاری از فوتبال دوستان، این بازی بسیار متوازن خواهد بود. اینتر اتفاقی به مرحله حذفی نرسیده است. آنها می دانند چطور بیشترین استفاده از از نقاط ضعف حریفشان ببرند. آنها با ترکیب 2-5-3 می توانند برای حریف هایی که به این آرایش عادت ندارند، مشکل ساز شوند. از سوی دیگر لیورپول نیز می تواند به خوبی 3-3-4 بازی کند. انتظار دو بازی جذاب را دارم.

او در مورد شرایط اینتر گفت:

اینتر این فصل با ثبات بوده و اگر به همین روند ادامه دهد شانس بالایی برای قهرمانی در سری آ دارد. آنها بازی های سختشان را انجام داده اند ولی میلان و ناپولی هم شانس دارند. ایده های اینزاگی کاملا مشخص است. پر کردن جای کونته آسان نیست اما او کاری فوق العاده انجام داده و نتایج خوبی گرفته است. 

بنیتس در مورد این که اینتری ها به جز مثلث خط حمله لیورپول باید از چه بازیکنان دیگری بترسند، افزود:

 دیوگو ژوتا هم در کنار فیرمینو، مانه و صلاح خطرناک است. لیورپول مدافعین کناری قوی دارد و در ضربات آزاد نیز خطرناک است. خط هافبک آنها هم با وجود فابینیو قدرتمند است و متوقف کردن آنها آسان نیست.

مربی سابق لیورپول در مورد یورگن کلوپ نیز گفت:

او مربی فوق العاده ای است و رابطه خوبی با او دارم. وقتی در ناپولی بودم با هم در لیگ قهرمانان بازی کردیم. او مربی دورتموند بود در بازی رفت دو بر یک بردیم و در بازی برگشت سه بر یک باختیم و در مجموع با وجود کسب 12 امتیاز از گروهمان حذف شدیم.