به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم آرمان گهر و خوشه طلایی در ورزشگاه امام علی شهر سیرجان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با پیروزی 3 بر 1 شاگردان بیاتی نیا همراه شد.
در این مسابقه شاگردان شهبا در نیمه اول عملکرد بهتری داشتند و با گل سجاد حسامی که در دقیقه 12 به ثمر رسید نیمه اول را با پیروزی به رختکن رفتند.
در نیمه دوم اما شرایط به سود تیم میهمان تغییر کرد و شاگردان بیاتی نیا که طی سه هفته اخیر توانسته بودند باخت 4 بر صفر در شروع مسابقات را به دست فراموشی بسپارند، در دیدار هفته پنجم هم نمایشی دلنشین داشتند و با سه گل میزبانی را در هم کوبیدند که معمولا در شهر سیرجان به هیچ حریفی باج نمی دهد.
گل اول تیم خوشه طلایی در دقیقه 59 توسط علیرضا کاظمی به ثمر رسید و در شرایطی که این تیم به طور کلی عملکرد بهتری از میزبان در نیمه دوم داشت، توانست در دقیقه 90 و وقت های اضافی نیز دوبار دیگر توسط مرتضی حسینی و محمد سرافراز گلزنی کند و سه امتیاز ارزشمند این بازی دور از خانه را به نام خود بزند.
با این شکست خانگی شاگردان شهبا که طی چهار هفته گذشته موفق به کسب هشت امتیاز شده بودند با همین امتیاز در رتبه پنجم باقی ماندند و خوشه طلایی که شروع بسیار بدی در مسابقات داشت حالا طی چهار هفته گذشته موفق به کسب 8 امتیاز شده تا رتبه ششم جدول رده‌بندی را در اختیار بگیرد و با امیدواری به هفته های آینده نگاه کند.