گفته می شود دلیل عدم دعوت زاکانی و زانیولو توسط مانچینی به تیم ملی ایتالیا انضباطی بوده است

طبق گزارش روزنامه لا رپوبیکلا، روبرتو مانچینی، مربی ایتالیایی، نیکولو زانیولو و ماتیا زاکانی را به دلایل انضباطی دعوت نکرده است.

طرفداری | آتزوری بدون ستاره های رم و لاتزیو خود را برای رویارویی با انگلیس و مجارستان در لیگ ملت ها آماده می کند. "مانچو" تیم خود را برای دو بازی بعدی منتشر کرد اما اسمی از زانیولو و زاکانی در آن نبود که شک و شبهه ها را دوباره بر سر زبان ها انداخت.

حتی زمانی که ماتئو پولیتانو اوایل این هفته به دلیل مصدومیت مجبور به ترک اردو شد، مانچینی با مانولو گابیادینی تماس گرفت که از زمان جدال معروف ایتالیا و سوئد در سال 2017 برای آتزوری بازی نکرده بود.

به گزارش لا رپوبلیکا، زانیولو و زاکانی به دلایل انضباطی دعوت نشدند.

متئو پینچی نوشت:

هیچ کس آن را به طور رسمی تایید نمی کند، اما همه آن را در کمپ تیم ملی ایتالیا می دانند.

هر دو بازیکن در آخر هفته با باشگاه خود از ابتدا بازی کردند، اگرچه زانیولو به تازگی از ناحیه شانه مصدوم شده بود.

بر اساس این گزارش، شعارهای توهین آمیز زانیولو علیه لاتزیو در جشن قهرمانی رم در لیگ کنفرانس، باعث شد تا او در تیم ملی حضور نداشته باشد، به خصوص پس از اینکه دادستان فدرال تحقیقاتی را در مورد این حادثه آغاز کرد.

از سوی دیگر، زاکانی تصمیم گرفت در ماه ژوئن به همراه هم تیمی خود مانوئل لازاری تیم ملی را ترک کند، زیرا او 100% آمادگی لازم را نداشت. موضوعی که به مذاق سرمربی آتزوری خوش نیامد

زاکانی و زانیولو در ماه‌های گذشته به‌گونه‌ای با یکدیگر ارتباط جدی داشته‌اند، زیرا وینگر لاتزیو از کیارا ناستی، پارتنر سابق زانیولو، بچه‌دار خواهد شد، اما رپابلیکا اصرار دارد که رابطه آنها در خارج از زمین هیچ ارتباطی به تصمیم مانچینی ندارد.