مدیران بایرن مونیخ به دنبال راه حلی برای خروج از بحران فعلی هستند

سه تساوی و یک شکست در چهار بازی اخیر؛ بایرن مونیخ در بوندسلیگا روز‌های خوبی را سپری نمی‌کند و فرم بد باواریایی‌ها در هفته‌های اخیر، توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.

طرفداری | به گزارش بیلد، اولیور کان، حسن صالح حمیدزیچ و یولیان ناگلزمان در حال حاضر، مشغول بحث با یکدیگر و تحلیل مشکلات پشت وضعیت فعلی تیم هستند. سوال اصلی در این صحبت‌ها این بوده است که چرا گلی زده نمی‌شود؟ (بایرن مونیخ به ازای سه گلی که در سه بازی اخیر خود وارد دروازه حریفانش کرده، آمار 93 شوت را از خود ثبت کرده است) از نظر مدیران، بازیکنان در یک سوم پایانی کار خود را سخت و پیچیده می‌کند.

  • بیش‌تر بخوانید: انگشت اتهام اولیور کان به سوی بازیکنان: برخی از آن‌ها فکر می‌کنند بوندسلیگا ارزش تلاش ندارد

مدیر‌های رده بالای باشگاه قبول دارند که بازیکنان باید این ضعف خود را رفع کنند. آن‌ها قرارداد‌هایی همراه با رقم‌های قابل توجه با باشگاه امضا کرده‌اند و باید انتظارات را از خود برآورده کند. تیم از کیفیت بالایی برخوردار است و دیگر بهانه‌ای وجود ندارد. مشکل دوم نیز از دید مدیران این است که بازیکنان حریف با خطا کردن سعی می‌کنند ریتم بایرنی‌ها را از بین ببرند. (اتفاقاتی که برای نصیر مزراوی و آلفونسو دیویس در بازی‌های اخیر افتاده است) حسن صالح حمیدزیچ از بازیکنان انتظار قدرت بدنی بیش‌تری دارد و همچنین از تصمیمات داوران نیز حمایت می‌کند.

  • بیش‌تر بخوانید: حسن صالح حمیدزیچ: دیگر بهانه‌ای نیست و ما نیاز به برد داریم

اما نکته سوم مربوط به خود یولیان ناگلزمان می‌شود. این مربی 35 ساله وظیفه دارد که به بازیکنان خود برنامه و راه حل‌های لازم به بازیکنان برای تحمیل سبک خود به حریف و همچنین کاهش لو رفتن توپ‌ها به شکلی ساده، ارائه دهد. گفتنی است پس از تعطیلات ملی بایرن مونیخ در دو بازی مهم خود در بوندسلیگا باید به مصاف بایرلورکوزن و بروسیا دورتموند برود. این دو بازی می‌توانند تاثیرات زیادی را از خود روی شرایط فعلی باواریایی‌ها به جا بگذارند.