پرونده ویژه این هفته رسانه طرفداری به بررسی وضعیت تیم ملی ایران و اختلاف اعضای هیات رییسه اختصاص داشت...

گویا اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال دچار اختلاف شده اند.

به گزارش طرفداری، طبق مصوبه هیات رییسه قرار بود احسان اصولی به عنوان سخنگوی فدراسیون فوتبال و بهرام رضاییان هم به عنوان سرپرست تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی حاضر باشند ولی به نظر می رسد مهدی محمد نبی هر دو پست سخنگویی فدراسیون و سرپرستی تیم ملی را برای خودش می خواهد و همین موضوع باعث ایجاد شکاف در هیات رییسه فدراسیون فوتبال شده است.

همیشه رسانه های منتقد فدراسیون فوتبال در آستانه بازی های تیم ملی ایران دست از انتقاد می کشند و به حرمت تیم ملی که به اندازه خاک و پرچم وطن مقدس است، از تیم ملی حمایت می کنند. حالا هم در آستانه بازی های تیم ملی وقت آن است اعضای هیات رییسه که همیشه در شعار همه را به حمایت از تیم ملی دعوت می کنند، خودشان هم اختلاف ها را کنار بگذارند و به حمایت از تیم ملی ایران بپردازند.

اگر اعضای هیات رییسه قرار نیست باری از روی دوش تیم ملی بردارند، نباید مانعی هم پیش روی کی روش و ملی پوشان بگذارند.

تیم ملی این روزها در اتریش مشغول آماده سازی خود است و کی روش باید در این اردو و با توجه بازی های دوستانه نفرات اصلی خود را برای جام جهانی قطر انتخاب کند. به نظر می رسد علیرضا بیرانوند، سعید عزت اللهی، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و سردار آزمون محورهای اصلی تیم کارلوس کی روش در قطر خواهند بود و سرمربی پرتغالی باید 6 بازیکن دیگر ترکیب خود را هم از دل دو بازی دوستانه مقابل اروگوئه و سنگال بیرون بکشد.

در همین راستا پیشنهاد می شود پرونده ویژه این هفته رسانه طرفداری را از دست ندهید...