ادن هازارد از شرایط خود در رئال مادرید راضی نیست

ادن هازارد حتی در غیاب کریم بنزما و با وجود نیمکت نشینی مارکو آسنسیو و فروش چند مهره دیگر خط حمله رئال مادرید هم راهی به ترکیب تیم پیدا نمی کند.

طرفداری | به نقل از ESPN، کاپیتان تیم ملی بلژیک بعد از پیروزی 2-1 مقابل ولز در لیگ ملت های اروپا که با حضور 65 دقیقه ای او همراه بود، گفت:

از اینکه در دیداری دیگر از ابتدا به میدان رفتم خوشحالم. فکر می کنم عملکردم را دیدید. وقتی بازی می کنم خوشحالم و بازی دوباره در مقابل این هواداران (در بروکسل) حس خوبی دارد. عملکرد نیمه اول ما بسیار خوب بود. می دانم چه کارهایی می توانم انجام دهم. حالا می خواهم برای حضور در جام جهانی به فرم خوبی برسم و آماده باشم. خواهیم دید که سرمربی [روبرتو مارتینز] چه تصمیمی می گیرد، اما وقتی بازی می کنم خوشحال ترینم.

وقتی بازی می کنم تمام توانم را به کار می گیرم. شرایط در رئال مادرید حساس است. می خواهم بیشتر بازی کنم، اما نمی شود. همیشه گفته ام که ادن هازارد سابق زمانی از راه خواهد رسید که بازی کند. فقط لازم است که ریتم خود را پیدا کنم. در رئال مادرید لحظات سختی داشته ام چون می خواهم بازی کنم و بازی نمی کنم. می دانم که وقتی بازی کنم چه کارهایی می توانم انجام دهم.

احتمال صعود به نیمه نهایی در صعود پیروزی با اختلاف 3 گل مقابل هلند

سعی می کنیم روز یکشنبه در آمستردام بازی خوبی ارائه کنیم و خود را برای جام جهانی آماده سازیم.