سرمربی انگلیس می گوید به مدافعش هری مگوایر اعتماد کامل دارد

گرت ساوت‌گیت می‌گوید وقتی صحبت از ادامه حضور هری مگوایر در تیم ملی انگلیس به میان می‌آید، مایل است شهرت خود را به خطر بیندازد.

مدافع نیمکت نشین منچستریونایتد به تیم ملی انگلیس دعوت شده است و از حمایت کامل مربی تیم ملی انگلیس برخوردار است

مدافع منچستریونایتد به رغم مشکلاتش درباشگاه که منجر به کنار گذاشته شدن او از ترکیب اصلی شده است، برای انجام وظیفه در لیگ ملت ها به تیم ملی کشورش فراخوانده شد. با نزدیک شدن به جام جهانی 2022، سؤالاتی در مورد اینکه آیا مگوایر باید همچنان گزینه مورد علاقه سرمربی سه شیرها باشد یا خیر، پرسیده شده است، اما ساوتگیت اصرار دارد که به بازیکنی که عادت کرده است شک و تردیدها را از بین ببرد، ایمان کامل دارد.

ساوتگیت سرمربی انگلیس در مورد ادامه انتخاب مگوایر گفته است:

از حیثیت او دفاع خواهم کرد. شما همیشه باید از بازیکنان خود حمایت کنید و ما احساس می کنیم که او بازیکن مهمی است. اگر فکر می‌کردیم بازیکنان باتجربه‌ای آماده حضور و بازی در سطحی بالاتر از او هستند، شاید اوضاع متفاوت بود. او مسلط ترین مدافع میانی ما در دوئل ها روی هواست. او و جان استونز با توپ فوق‌العاده هستند و فشار زیادی در تورنمنت‌هایی که ما بازی کرده‌ایم برای تیم متحمل شده‌اند.

مگوایر که بخشی از تیم های انگلیس را تشکیل می داد که به نیمه نهایی جام جهانی 2018 و فینال یورو 2020 رسیدند، از سال 2017 که اولین بازی ملی خود را در بزرگسالان انجام داد. او 46 بازی ملی برای سه شیرها انجام داده است.