سرخیو بوسکتس توانایی تماشای بازی لیونل مسی در تلویزیون را یک موهبت می داند.

طرفداری | سرخیو بوسکتس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل سوئیس حاضر شد و در مورد آینده خود، جانشین احتمالی اش، لیونل مسی و... صحبت کرد. سرخیو بوسکتس در مورد آینده خود گفت:

چیزی نمی توانم بگویم چون اتفاقی نیافتاده است. این شایعاتی که پخش شده است، برای من چیزی نیست و اتفاق خاصی به نظر نمی رسد. خبر رسمی ای وجود ندارد. خواهیم دید که تا پایان فصل چطور عمل می کنم. چیزی نیست. من می خواهم از بازی کردن لذت ببرم و سپس مشخص است که من 20 ساله نیستم. اول از همه این آخرین سال قرارداد من است اما خبرهایی که به عنوان خبر رسمی منتشر می شوند، کذب هستند.

مصدومیت های بازیکنان بارسلونا؟

خبر بدی است و امیدوارم آن ها هر چه زودتر ریکاوری کنند. این مسائل باید اتفاقی بوده باشد.

زوبیمندی، جانشین احتمالی ات؟

زوبیمندی بازیکن فوق العاده ای است اما او اکنون بازیکن رئال سوسیداد است. من نمی دانم بارسلونا به جذب او علاقه ای دارد یا نه. هم اینجا و هم در بارسلونا، سبک بازی وابسته به جایگیری هاست. باید حمایت کنید، به دنبال یارتان باشید. این که بتوانید در بهترین تیم جهان و تیمی فوق العاده بازی کنید، خوش شانسی است. سرمربی به دنبال بازیکنان بسیار مشابهی است که بتوانند سبک بازی اش را پیاده کنند.

پدری و گاوی؟

به دلیل جوانی و سطح بازی شان، لذت بردن از بازی شان اتفاقی فوق العاده است. امیدوارم از نظر سال های بازی و موفقیت ها، دوران حرفه ای مشابهی با من داشته باشند. آنسو می داند باید دقایق بسیاری بازی کند تا در بهترین سطحش باشد، او بازیکنی با ذهنیت بسیار قوی است و مطمئنم خوب خواهد بود.

مسی؟

او نیاز به قهرمانی داشت. آن ها تیم فوق العاده ای ساخته اند و یک خانواه هستند. برای مسی خوشحالم. او بهترین در جهان است و لذت تماشای بازی او در تلویزیون یک موهبت است. برای او بهترین ها را آرزو می کنم.

بازی در تیم ملی اسپانیا؟

هر بازی از حضور در تیم ملی لذت می برم. این باعث خوشحالی و افتخار است که در تیم ملی حضور دارم و کاپیتان این تیم هستم. بازی مقابل سوئیس بسیار سخت خواهد بود. بارها مقابل هم قرار گرفته ایم و آن ها بازیکنان بزرگی دارند. به دنبال پیروزی هستیم اما آسان نخواهد بود. به سبکمان پایبند خواهیم بود.