هر مگوایر مدعی است انتقادات از او به خاطر گرفتن کلیک است

هری مگوایر مدعی شده است که رسانه ها از او انتقاد می کنند زیرا می دانند داستان های مربوط به کاپیتان منچستریونایتد "کلیک" ایجاد می کند.

طرفداری | هری مگوایر در حال حاضر در منچستریونایتد نیمکت نشین شده است اما توسط ساوت گیت به ترکیب تیم ملی انگلیس راه پیدا کرد. این مدافع مدعی است که انتقادات از او برای «کلیک» است.

مگوایر چند هفته سخت را پشت سر گذاشته است و در هفته های اخیر ختوسط اریک تن هاخ، سرمربی جدید یونایتد نیمکت نشین شده است. با این حال، او همچنان توسط گرت ساوت‌گیت برای  لیگ ملت‌های یوفا به ترکیب تیم ملی انگلیس دعوت شد.

او پس از بازی تیم ملی انگلیس با ایتالیا به talkSPORT گفت:

من روی هیچ کس دیگری و آنچه مردم می گویند تمرکز نمی کنم، فکر می کنم اگر مردم بتوانند درباره من داستان بسازند، چون کاپیتان منچستریونایتد هستم، خبر بزرگی خواهد بود. 

به همین دلیل است که آن‌ها این کار را می‌کنند، کلیک‌ها و چیزهایی از این قبیل را دوست دارند، اما من بعد از هشت هفته مصدومیت به یورو رفتم و یک بازی هم انجام ندادم و وارد تیم ملی شدم.

مگوایر شش هفته است که یک بازی لیگ برتر را برای تیم باشگاهی خود از ابتدا شروع نکرده است، اما ساوتگیت بارها و علناً از یکی از بازیکنان مورد اعتماد خود حمایت کرده است. سرمربی انگلیس حتی ادعا کرد که اخیرا "برنامه بزرگی علیه" مدافع یونایتد وجود داشته است.