سرمربی تیم ملی اسپانیا به وضوح از عملکرد تیمش مقابل سوئیس راضی نیست. 

لوئیز انریکه از شکست اسپانیا برابر سوئیس می گوید.

طرفداری | اسپانیا شب گذشته مقابل سوئیس تن به شکست داد و صدر جدول گروه خود در لیگ ملت های اروپا را به پرتغال واگذار کرد. لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا در مصاحبه پس از بازی در مورد عملکرد تیمش نکاتی را عنوان کرد. 

بازی به همان شکلی شروع شد که انتظارش را داشتیم اما حریف پرس خیلی خوبی اجرا کرد. آنها از لحاظ فیزیکی عالی هستند و به همین دلیل نتوانستیم بازی خودمان را پیاده کنیم. در نیمه دوم بهتر شروع کردیم، کار را به تستاوی کشاندیم اما روی یک کرنر دیگر دروازه ما باز شد. شکست همیشه دردآور و مایه شرم است. 

باید در همه جوانب بازی پیشرفت کنیم اما زمانمان محدود است. روحیه و باور این تیم را می پسندم. یک فینال مقابل پرتغال در پیش داریم، به آنجا می رویم تا پیروز شویم. قرار است تمام تلاشمان را انجام دهیم. این شکست در مورد جام جهانی برای من هیچ شک و تردیدی به وجود نیاورده است. سرنوشتمان در دست خودمان است. بازی مقابل پرتغال آسان نخواهد بود، به مانند همه بازی ها اما به خاطر عملکرد و سبک بازی تیمی مان قطعا شانس داریم. 

تعویض سه مهاجم؟ مهاجمان در تیم ما هم وظایف هجومی دارند و هم دفاعی. اگر مهاجمان فیکس ما 90 دقیقه بازی کنند باید تعجب کنید! به خاطر دوندگی هایی که از مهاجمان می خواهیم، سخت است که یک نفر 90 دقیقه بازی کند. موراتا بازی نکرد چون تصمیم من این بود؛ چیز دیگری برای اضافه کردن ندارم. 

حرکت آسنسیو روی صحنه گل؟ یک شماره 9 باکیفیت در تیم داریم؛ همیشه از این پسر خوشم می آمد. امروز او هم در صحنه گل و هم در باقی زمینه ها عملکرد خوبی داشت. هم او عالی بازی کرد و هم آلبا.