مدیر ورزشی بایرن مونیخ انتظار دارد که پس از تعطیلات بازی‌های ملی، بایرن مونیخ چهره متفاوتی را از خود در بوندسلیگا نشان دهد

پس از عدم کسب پیروزی در چهار بازی متوالی و شکست مقابل آگزبورگ در دربی باواریا، زنگ‌های هشدار در مونیخ به صدا درآمدند و گمانه زنی‌های زیادی پیرامون این تیم و البته آینده یولیان ناگلزمان به وجود آمد.

طرفداری | اما سران بایرن مونیخ در روز‌های اخیر اعلام کردند که به طور تمام قد پشت ناگلزمان خواهند بود اما انتظار دارند تیم هر چه زودتر از این بحران به بیرون بیاید. حال حسن صالح حمیدزیچ نیز در مصاحبه با بیلد در این‌باره صحبت کرده است. حمیدزیچ در مورد نتایج ضعیف اخیر بایرن مونیخ در بوندسلیگا، گفت:

ما با یولیان ناگلزمان در مورد همه جنبه‌های شروع فصل صحبت کردیم. از جمله جنبه‌های مثبت‌مان، زیرا همه چیز به شکست مقابل آگزبورگ محدود نمی‌شود زیرا برد‌های پر گلی در شروع فصل داشتیم و در لیگ قهرمانان اروپا نیز دو برد به همراه کلین شیت کسب کردیم. ما تحلیل بسیار دقیقی از شرایط فعلی‌مان انجام دادیم. اکنون یولیان ناگلزمان و کادرش دقیقا می‌دانند که باید چه کار انجام دهند. او می‌داند که حمایت کامل باشگاه را دارد. نیاز نیست ما مدام روی این موضوع تاکید کنیم.

حمیدزیچ در ادامه درباره شرایط خاص این فصل و برگزاری جام جهانی 2022 قطر در میانه آن، صحبت کرده است. او گفت: 

 در این فصل فوق العاده سخت همراه با جام جهانی که قرار است در میانه آن برگزار شود، تنها تیم‌هایی که موفق می‌شوند ریتم پیدا کنند ،سبک استفاده از ترکیب چرخشی را بتوانند جا بیاندازند و به عنوان یک تیم به خود فشار بیاورند، شانس کسب عناوین را دارند. ما بازیکنان با کیفیتی که از ذهنیت و شخصیت خوبی برخوردار هستند را در اختیار داریم. آن‌ها این را می‌خواهند و نشانش هم خواهند داد. بازی‌های آینده‌مان مقابل بایرلورکوزن، ویکتوریا پلژن و بروسیا دورتموند موقعیت‌های خوبی برای نشان دادن این موضوع هستند.

حمیدزیچ در مورد انتظاری که از تیم پس از تعطیلات بازی‌های ملی، گفت: 

بعد از تعطیلات بازی‌های ملی، چهره متفاوتی از خود نشان خواهیم داد و من هم چنین انتظاری دارم. باید در طول بازی فعال‌تر باشیم، عطش موفقیت داشته باشیم و تمام توان‌مان را در بازی‌ها به کار بگیریم. ما همچنین باید برای تبدیل کردن موقعیت‌هایمان به گل باید بهتر و متمرکز‌تر عمل کنیم.