بنجامین پاوار می گوید افسردگی را پشت سر گذاشته و الان حال خوبی دارد.

بنجامین پاوار، دفاع راست فرانسوی بایرن مونیخ فاش کرد در طول دوران قرنطینه با افسردگی دست و پنجه نرم می کرده است.

طرفداری | به گزارش لوپاریزین، بنجامین پاوار در مصاحبه با این رسانه فرانسوی فاش کرد در طول دوران قرنطینه ابتدای شیوع کرونا، افسردگی را تجربه کرده است و در مورد حال خود در آن روزها صحبت کرد. بنجامین پاوار در این مورد گفت:

سخت بود. تنها و در کشوری دیگر بودم. واقعاً عملکرد خوبی نداشتم. در ذهنم بازیکن خوبی نبودم. در ابتدا شما به خودتان می گویید که چیزی نیست، می گذرد اما این طور نیست. وقتی به تمرینات می روید و خوشحال نیستید، باید کاری کنید. من انسانم، درست است که خانه ای بسیار خوب با باشگاهی در آن دارم اما نیاز دارم که با بقیه در ارتباط باشم. بیدار می شدم و اشتهایم را از دست می دادم. سعی کردم حواس خودم را پرت کنم، آشپزی کردم و سریال تماشا کردم. اما نمی توانستم بیش از دو دقیقه پای نتفلیکس بنشینم. از واژه افسرده خوشم نمی آید اما من افسرده بودم. سعی کردم این مسئله را مقابل دیگران پنهان کنم. الان حالم خیلی بهتر است.

آینده ات و پست بازی؟

چیزی که می خواهم این است که به عنوان مدافع وسط بازی کنم. تصمیم در آینده نزدیک گرفته خواهد شد اما امروز در این مورد سوالی نخواهم کرد. در تیم ملی، سرمربی می تواند مرا در هر پستی بازی دهد و من بازی می کنم.