به گزارش "ورزش سه"، رابطه نیمار و کیلیان امباپه در فصل جاری رابطه‌ای پرتنش و خبرساز بوده است. به همین خاطر است که مصاحبه اخیر لیونل مسی و ستایش او از امباپه با توجه به دوستی او و نیمار تعجب‌برانگیز بوده است.

مسی در این مصاحبه می‌گوید شکی نیست که امباپه در سالهای آینده یکی از بهترین‌ فوتبالیست‌های دنیا خواهد بود و سالها در اوج بازی خواهد کرد.

این در حالی است که هفته گذشته صحبتهای امباپه بعد از پیروزی تیم ملی فرانسه بر اتریش از طرف رسانه‌ها به عنوان کنایه او به نیمار تفسیر شده بود. امباپه گفت احساس می‌کند در تیم ملی با آزادی بیشتری بازی می‌کند تا در پاری سن ژرمن. تنش در رابطه امباپه و نیمار از شروع فصل و بحث و جدل آنها به خاطر یک ضربه پنالتی آغاز شد.

مسی که در اردوی تیم ملی آرژانتین به سر می‌برد در مصاحبه‌ای با رسانه مکزیکی TUDN در پاسخی به پرسش درباره امباپه گفت:" کیلیان بازیکن متفاوتی است. او مثل جانوری است که در نبردهای تک به تک بسیار پرقدرت ظاهر می‌شود، فضاها را عالی پیدا می‌کند و با سرعت و شم گلزنی‌اش همه را شگفت‌زده می‌کند. کیلیان فوتبالیست کاملی است و سالها است که این را ثابت کرده و سالهای آینده هم ثابت خواهد کرد. او بدون شک یکی از بهترین‌های دنیا خواهد بود".

کیلیان امباپه بعد از بازی تیم ملی فرانسه مقابل اتریش که سه‌شنبه هفته گذشته برگزار شد و با پیروزی 2-0 فرانسه به پایان رسید به خبرنگاران گفت:" خواسته دشان از من متفاوت است. من در تیم ملی آزادی به مراتب بیشتری نسبت به پی‌اس‌جی دارم. مربی می‌داند وقتی بازیکن شماره 9 مثل ژیرو را در اختیار دارد من می‌توانم به فضاهای خالی بروم و فرصت گلزنی خلق کنم. اما در پاریس وضعیت فرق می‌کند و از من می‌خواهند محور حمله‌ها باشم".