به گزارش "ورزش سه"، عملکرد غیر قابل انتظار فرانسه در لیگ ملتهای اروپا دیشب هم ادامه داشت و شاگردان دیدیه دشان مقابل دانمارک با شکست 2-0 مواجه شدند.

نشریه اکیپ بعد از این شکست به انتقاد تند از بازیکنان فرانسه پرداخت و به چند فوتبالیست این کشور از جمله اولیویه ژیرو، ادواردو کاماوینگا و ویلیام سالیبا امتیاز 3 از 10 داد. اکیپ از کیلیان امباپه هم به شدت انتقاد کرد و او را به دلیل از دست دادن فرصت‌های متعدد شایسته انتقاد دانست.

فرانسه تنها به لطف شکست اتریش در مقابل کرواسی از حذف شدن از مرحله گروهی نجات پیدا کرد. این عملکرد برای مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی در آستانه آغاز تورنمنت قطر دور از انتظار بوده و هواداران فرانسه را شگفت‌زده و عصبانی کرده است.

نشریه اکیپ در بررسی عملکرد فردی بازیکنان به اولیویه ژیرو، فرلان مندی، ادواردو کاماوینگا، اورلین شوامنی، دایو اوپامنکو و ویلیام سالیبا امتیاز 3 از 10 داد.

بیشترین امتیاز اکیپ 5 از 10 بود که به دروازه‌بان فرانسه آلفونس آرئولا تعلق گرفت. دیدیه دشان هم از اکیپ نمره‌ای بهتر از 4 نگرفت تا درحالی‌که فشارها بر او روز به روز بیشتر می‌شود اکیپ هم او را به خاطر شکست دیشب شایسته انتقاد بداند.

اکیپ به صورت جداگانه به انتقاد از ژیرو و امباپه پرداخت. از دید این نشریه ژیرو در بازی دیشب در فاز تهاجمی کاملا بی‌تاثیر بود و در طول مسابقه تنها 21 بار پایش به توپ خورد. اکیپ از امباپه هم انتقاد کرده و می‌گوید او آنقدر فرصت از دست داد که تصورش غیرممکن است.