سرمربی تیم ملی اسپانیا به پیروزی تیمش برابر پرتغال افتخار می کند. 

لوئیز انریکه و شاگردانش مقابل پرتغال یک پیروزی تاریخی کسب کردند.

طرفداری | به گزارش گل، تیم ملی اسپانیا شب گذشته مقابل میزبان قدرتمند خود پرتغال به یک پیروزی تاریخی رسید و جایگاه خود نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا را به دست آورد. لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا در کنفرانس مطبوعاتی پس از این دیدار از عملکرد خوب تیمش تمجید کرد. 

فوتبال ورزش شگفت انگیزی است و پیروزی بهترین دارو برای افسردگی و غم محسوب می شود. نیمه اول همان گونه بازی کردیم که می خواستیم، همان بازی مالکانه ای که روی آن اصرار داشتم. فکر می کنم طی نیمه اول 400 پاس رد و بدل کردیم و به نظرم بسیار مهم است که در نیمه اول روی بازی مسلط شوید. نیمه دوم هم به زمین رفتیم تا موقعیت خلق کنیم.

سرمربی اسپانیا در ادامه گفت:  

تغییرات؟ نیکو، پدری و گاوی .. شما بازی را با 11 بازیکن می برید. فران تورس را از ابتدا بازی دادیم تا فولبک های حریف را خسته کند. در کشور حدود 40 بازیکن داریم که توانایی بازی در جام جهانی را دارند. تمرین دادن این سری از بازیکنان مستعد اسپانیایی برای من لذتبخش است. این که مجبورم تعدادی از بازیکنان باکیفیت را برای جام جهانی دعوت نکنم واقعا ناراحتم چون واقعا شایستگی حضور در جام جهانی را دارند. ادامه همکاری با تیم ملی؟ ماه ژوئن فعلا وجود ندارد!