لائوتارو مارتینز معتقد است اینتر باید برای تقابل با لیورپول روی مالکیت توپ خود کار کند و توجه زیادی به مهاجمان سریع قرمزها داشته باشد.

لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینتر در آستانه تقابل این تیم با لیورپول، با Prime Video مصاحبه کرد و این دیدار را یکی از مهم ترین بازی های دوران حرفه ای خود دانست. به گزارش طرفداری، لائوتارو مارتینز در این مصاحبه گفت:

این یکی از مهم ترین بازی های دوران حرفه ای من است چون این دیداری در مرحله یک هشتم نهایی در یک رقابت بسیار مهم است. قطعاً این یکی از مهم ترین بازی هایی است که در اینتر در آن بازی کرده ام.

یورگن کلوپ از لائوتارو مارتینز به عنوان یکی از هیجان انگیزترین مهاجمان در اروپا یاد کرد و این مهاجم آرژانتینی در واکنش به این سخن کلوپ گفت:

سخنان او لذت بخش است و فقط می توانم از او تشکر کنم. کلوپ سرمربی فوق العاده ای است. او قطعاً به خوبی برای این بازی آماده می شود. ما باید خوب باشیم، او را اذیت کرده و صعود کنیم. لیورپول بازیکنان قدرتمند زیادی دارد. باید به خوبی برای این بازی آماده شویم و روی مالکیت توپمان کار کنیم. آن ها با بازیکنان زیادی حمله می کنند، مهاجمان سریعی دارند و باید به خوبی به آن ها توجه کنیم.