هافبک سابق ایتالیایی یوونتوس در مورد مسائل مختلفی از جمله مصاف دو تیم سابقش در لیگ قهرمانان صحبت کرد. 

السیو تاکیناردی بین سال های 1994 تا 2007 در عضویت یوونتوس 404 بازی برای این تیم انجام داد اما از سال 2005 تا 2007 دو فصل آخر را به طور قرضی در ویارئال اسپانیا توپ زد و با یک فصل حضور در برشا دوران بازی خود را به پایان رساند. وی بخشی از یوونتوس 1996 بود که قهرمان لیگ قهرمانان شد. تاکیناردی در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت، در مورد مصاف یوونتوس و ویارئال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت:

بازی فوق العاده ای خواهد بود. یوونتوس در هفته های اخیر تغییرات زیادی داشته است. آنها دوندگی بیشتری دارند. انتظار دارم دنیس زکریا در این بازی فیکس باشد و 6-7 بازیکن فیزیکی در یوونتوس حاضر باشند. این تیم یوونتوس هرگز خوب بازی نمی کند، بنابراین مجبور است بجنگد. الگری می داند چطور یک تیم جنگجو بسازد که توپ های زیادی به محوطه جریمه حریف برسانند و به همین دلیل دیر یا زود در بازی به گل می رسند. 

دوشان ولاهوویچ در ژانویه از فیورنتینا به یوونتوس پیوست و نقش مهمی در روند رو به رشد بیانکونری داشته است:

ولاهوویچ یک هیولا است. مانند تمام بازیکنان قدرتمند، هر جا توپ باشد، او هم آنجاست. او می تواند مانند کریستیانو رونالدو در هر بازی 2 گل بزند. فقط باید برای او موقعیت ساخت. به همین منظور فکر می کنم الگری از وینگرها می خواهد کمک بیشتری کنند. آنها تاکنون سانترهای زیادی انجام نداده اند. 

از تاکیناردی سوال شد کدام بازیکن فعلی یوونتوس می توانست در یوونتوس 1996 بازی کند و او پاسخ داد:

شاید فقط ماتیاس دلیخت. با این حال وقتی صحبت از یارگیری باشد، من همیشه پیترو ویرکووود را انتخاب می کنم. چیرو فرارا هم خیلی خوب بود. او یک سانتی متر هم به حریف فضا نمی داد.