یورگن کلوپ معتقد است بازی اینتر و لیورپول از آن دسته بازی هایی است که اگر در آن حضور نداشت، قطعاً به تماشای آن می نشست.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در کنفرانس خبری پیش از تقابل با اینتر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حاضر شد و در مورد این دیدار، لوییس دیاز و سایر مسائل صحبت کرد. به گزارش طرفداری، یورگن کلوپ در این کنفرانس خبری در مورد شرایط جسمانی جوردن هندرسون گفت:

او خوب است. هندرسون از ناحیه زانو آسیب دید و امروز دومین روز ریکاوری او بود. غیر از این، مسئله دیگری نیست. او خوب است. در اختیار داشتن کل تیم؟ چنین چیزی خوب است اما این که چگونه بازی کنیم، از این که چه کسانی بازی کنند اهمیت بیشتری دارد. ما به گزینه هایی برای موقعیت های مختلف و مشکلات متفاوت نیاز داریم. همچنین می توانیم در یک شب پنج تعویض انجام دهیم که کمک بزرگی است. برای این بازی به بازیکنان تازه نفس نیاز داریم اما این که می توانیم پنج تعویض انجام دهیم، مهم است. چون بازی قبلی را بردیم، دلیل نمی شود دوباره همان ترکیب را استفاده کنم.

اینتر؟

تفاوت بین برنلی و اینتر از بعضی از جنبه ها بسیار زیاد است اما باز هم این یک بازی فوتبال محسوب می شود. اینتر فشرده بازی خواهد کرد. اینتر تیم بسیار بسیار برتری با بازیکنان برتر و در کلاس جهانی است و سرمربی برتری نیز دارد. احتمالاً آن ها دوباره در این فصل بهترین تیم ایتالیا هستند. اینتر به خوبی سازماندهی شده، خیلی خوب تمرین کرده اند، در زمین خلاقیت دارد و عملکرد انفرادی بازیکنانش خوب است. نیاز داریم تا در سطح بالا و برتری عمل کنیم تا شانسی مقابل آن ها داشته باشیم.

حذف قانون گل خارج از خانه؟

ما به آنجا می رویم تا نتیجه ای بگیریم، باید فوتبال بازی کنیم. تا پایان نخواهیم فهمید که یک نتیجه خوب چه خواهد بود. من حتی به عنوان یک هوادار فوتبال، قانون گل خارج از خانه را دوست داشتم. در نتیجه متوجه نمی شوم چرا آن را حذف کردند اما تاثیر بزرگی روی نحوه بازی ما ندارد. سعی خواهیم کرد تا در این بازی پیروز شویم.

شرایط صلاح و مانه؟

هر دو بازیکن اصلاً نوشیدنی های الکلی صرف نمی کنند. مصرف چنین نوشیدنی هایی همان چیزی است که ریکاوری را تحت تاثیر قرار می دهد. آن ها روز بعد از بازی کاملاً آماده بودند. هر دو بسیار سریع ریکاوری می کنند. اصلاً از این بابت متعجب نیستم.

شما در این فصل در مرحله گروهی نیز در سن سیرو بازی کردید...

این یک مزیت نیست. وقتی آنجا بازی کردیم همه چیز خوب بود. انتظارش را نداشتیم که با شش پیروزی از گروهمان صعود کنیم اما این موضوع الان کمکی به ما نمی کند. در دو باری که به فینال رسیدیم، مرحله گروهی کاملاً متوسطی داشتیم. فکر می کنم این 51 مین بازی ما در لیگ قهرمانان از زمان حضور من است. ما در این رقابت تجربه ای برای خودمان کسب کردیم و می واهیم از آن استفاده کنیم. بازی سختی خواهد بود

بازی برگشت در آنفیلد؟

خوب است اما تعیین کننده نیست. نمی خواهیم خیلی روی این قضیه حساب باز کنیم. اگر به آن نیاز داشته باشیم، می تواند به کمک ما بیاید اما بهتر است که زیاد روی این قضیه حساب نکنیم. ما مقابل تیمی بسیار قدرتمند قرار می گیریم. دو باشگاه بزرگ و بسیار موفق مقابل هم قرار می گیرند. لیگ قهرمانان باید همین طور باشد. بازی فردا شب از آن دسته بازی هایی است که اگر خودم آن جا نبودم، قطعاً آن را تماشا می کردم.

غیاب نیکولو بارلا؟

برای ما بد نیست! او بازیکن بسیار بسیار خوبی است. او تمام چیزهایی که از یک هافبک می خواهید را دارد اما جانشین او ممکن است ویدال باشد که تجربه اش به کمک اینتر می آید. او در تمام تیم ها در سطحی بالا بازی کرده است. مطمئن نیستم که غیاب بارلا به سود ما شود. من بی صبرانه منتظر بازی ایوان پریشیچ هستم. من واقعاً او را دوست دارم و ما با هم فاتح دوگانه شدیم.

لوییس دیاز؟

او یک بازیکن سطح بالاست، بازیکنی در کلاس جهانی. او این موضوع را همین الان نیز نشان داده است. او باید به مسائل متفاوتی عادت کند تا دقیقاً بداند چه چیزی از او می خواهم. اشتیاق و علاقه او به فوتبال کاملاً مشخص است. در تمرینات نمی تواند دست از لبخند زدن بردارد. هرگز بازیکنی مثل او نداشته ام، دیوانه کننده است. انتظار زیادی از او داریم. حس خوبی دارم که داستان خوبی برای او در لیورپول رقم خواهد خورد.